در شش ماهه نخست امسال محقق شد؛

اجرای 1822 طرح اشتغال توسط کمیته امداد آذربایجان شرقی

تبریز (پانا) - معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت که در شش ماهه نخست سال جاری هزار و 822 طرح اشتغال توسط این نهاد اجرا شده است.

کد مطلب: ۹۶۱۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
اجرای 1822 طرح اشتغال توسط کمیته امداد آذربایجان شرقی

خالد سیار در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه در شش ماهه نخست سال جاری هزار و 822 طرح اشتغال توسط این نهاد اجرا شده است، گفت: برای اجرای طرح های اشتغال طی این مدت بیش از 53 میلیارد و 692 میلیون تومان تسهیلات اشتغال مددجویان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت 402 نفر از طریق اعتبارات امدادی و 791 نفر نیز از منابع صندوق توسعه ملی، تسهیلات اشتغال دریافت کرده اند، افزود: 393 نفر از مددجان تحت حمایت مستعد اشتغال نیز پس از معرفی به بانک‌های عامل تسهیلات اشتغال دریافت کردند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه اکنون حدود 30 هزار طرح اشتغال تحت نظارت این نهاد در حال اجرا است، عنوان کرد: ناظران طرح های اشتغال با نظارت‌های دقیق خود در طول اجرای طرح مشاوره و راهنمایی‌های لازم را به مجریان ارائه می‌کنند.

سیار با یادآوری اینکه بیشترین شغل ایجاد در شش ماهه نخست امسال در بخش دامپروری بوده است، افزود: 948 نفر از مددجویان پس از دریافت تسهیلات اشتغال به انجام فعالیت های دامپروری و دامداری اقدام کرده اند.

وی بیان کرد: از مجموع طرح های اشتغال اجرا شده در شش ماهه نخست امسال 593 طرح در مناطق محروم استان آذربایجان شرقی اجرا شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار