تاکید فرماندار اشکذر برنظارت مستمر برای ارتقای کیفیت پخت نان در شهرستان

یزد(پانا) - " هادی هادی نسب " با بیان اینکه نان به عنوان قوت غالب و بخش اصلی سبد غذایی مردم به شمار می رود، گفت: بهبود کیفیت پخت نان مورد انتظار مردم است و اعضای کارگروه باید بازرسی و نظارت مستمری بر عملکرد نانوایی های شهرستان داشته باشند.

کد مطلب: ۹۶۱۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد
تاکید فرماندار اشکذر برنظارت مستمر برای ارتقای کیفیت پخت نان در شهرستان

"هادی نسب "در کارگروه آرد و نان این شهرستان افزود: در تمام فرآیندهای تولید نان، نانوایی های شهرستان باید استاندارد های لازم از جمله زمان تخمیر، زمان پخت، استفاده نکردن از افزودنی های غیر مجاز و استفاده از آرد سبوس دار را رعایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: بهبود کیفیت پخت نان مورد انتظار مردم است و انتظار می رود اعضا کارگروه شهرستان ضمن بازرسی و نظارت مستمر بر عملکرد نانوایی ها، تخلفاتی که گاها توسط برخی از نانوایی ها مشاهده می شود را گزارش تا جهت برخورد قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شوند.

ایشان به همکاری مشترک اتحادیه صنف نانوایان و اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان برای افزایش کیفیت و مصرف درست نان اشاره و خاطر نشان کرد: برگزاری دوره های ویژه آموزشی برای نانوایی ها به صورت فصلی و صدور گواهی نامه آموزشی و هم چنین تشویق نانوایانی که نان باکیفیت به مردم عرضه می کنند از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار