در گفت‌وگو با تورج منصوری تهیه‌کننده فیلم مطرح شد

تازه‌ترین خبرها درباره فیلم «لاله»

تهران (پانا) - تهیه‌کننده فیلم لاله عقیده دارد اگر این فیلم در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآید با استقبال بالای سینماداران مواجه خواهد شد و اکران موفقی را تجربه خواهد کرد.

کد مطلب: ۹۶۱۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
تازه‌ترین خبرها درباره فیلم «لاله»

فیلم «لاله»به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد یکی از پروژه‌های پرماجرای سینمای ایران در ده سال اخیر بود که با جنجال رسانه‌ای وسیعی در زمان دولت احمدی‌نژاد آغاز شد، سروصدا بر سر بودجه تخصیصی و سپس مالکیت فیلم اوج گرفت و درنهایت در دولت روحانی به تعطیلی پروژه ختم شد.

این روزها خبر اتمام فیلم «لاله» با تهیه‌کنندگی تورج منصوری خبر خوشی بود تا انتظارها را برای تماشای یکی از پرهزینه‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای کشور کوتاه کند. فیلمی که با هدف جلب گیشه خارج از ایران به زبان انگلیسی ساخته شد و قرار است نخستین‌بار در جشنواره فیلم فجر امسال بر پرده بزرگ نقره‌ای به نمایش درآید.

سرمایه‌گذار فیلم مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است و ظاهرا بخشی از سود فیلم متعلق به کارگردان است که بعد از اختلاف نظرهای مطرح شده به تایید حَکَم این پروژه سینمایی رسید.

تورج منصوری تهیه‌کننده جدید فیلم «لاله»در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره مالکیت فیلم گفت: «ادامه و اتمام پروژه به معنی این است که مشکل مالکیت فیلم حل شده است.»

وی از ارائه رقم هزینه ساخت فیلم امتناع کرد و گفت: «با توجه به اینکه هنوز مراحل پُست پروداکشن انجام نشده فعلا نمی‌توانیم رقمی برای هزینه فیلم اعلام کنیم.»

تهیه‌کننده لاله ضمن ابراز امیدواری از اینکه فیلمش در جشنواره فیلم فجر سال 98 به نمایش درآید درباره اکران عمومی فیلم گفت: «اگر فیلم «لاله» در جشنواره فجر حضور پیدا کند مطمئنا نظر سینماداران بسیاری به فیلم جلب خواهد شد و اکران موفقی را برای آن پیش‌بینی می‌کنم.»

منصوری درباره زبان اکران فیلم در ایران گفت: «احتمالا فیلم برای اکران داخل کشور به فارسی دوبله خواهد شد.»

فیلم «لاله» درباره‌ «لاله صدیق» یکی از قهرمان‌های اتومبیل‌رانی ایران است. در این فیلم سارا امیری (در نقش لاله)، ایرج نوذری، سینان تازچو، نیکی کریمی، سام قریبیان، همایون ارشادی، پیام اینالویی، محمود اردلان، امیرعلی دانایی و محمد صادقی بازی می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار