جلسه ستاد اربعین شهرستان تفت برگزار شد

تفت(پانا)_فرماندار تفت : درروز اربعین همایش عزاداران اربعین حسینی در حسینیه امام(ره)ا برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۶۱۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ستاد اربعین شهرستان تفت برگزار شد

فرماندار شهرستان تفت در جلسه ستاد اربعین این شهرستان اظهار داشت: جلسه ستاد اربعین به منظور برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری باشکوه مراسم عزاداری روز اربعین و دهه آخر ماه صفر در شهرستان تفت و هم‌چنین برنامه‌ریزی برای بازگشت زائرین مراسم پیاده روی اربعین حسینی (ع) برگزار گردیده است.
"علیرضانوکار"خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری هیئت‌های عزاداری شهر تفت و دستگاه‌های ذی‌ربط همایش عزاداران اربعین حسینی (ع) در شهر تفت باشکوه هرچه‌تمام‌تر برگزار شود.
وی در پایان تأکید کرد: دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان برنامه ریزی لازم برای خدمت‌رسانی به زوار مراسم اربعین حسینی (ع) در مسیر بازگشت را در دستور کار قرار دهند.
در ادامه این مراسم مدیران دستگاه‌های عضو ستاد اربعین شهرستان به بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته پیرامون برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) ارائه و هم‌چنین تعدادی از اعضای هیئت‌امنای هیئت‌های عزاداری شهر تفت نیز به بیان برنامه‌های خود برای برگزاری همایش عزاداران اربعین حسینی در شهر تفت پرداختند.
در پایان این جلسه مقرر گردید، مراسم همایش عزاداران اربعین حسینی (ع) در شهر تفت هم‌زمان با روز اربعین حسینی و با حضور عزاداران از دو مسیر به سمت حسینیه امام (ره) آغاز و این مراسم با تجمع عزاداران و هیئت‌های عزاداری در حسینیه امام (ره) ادامه یابد.
در ابتدای این جلسه یکی از مداحان در رثای حضرت سیدالشهدا (ع) به مدیحه‌سرایی پرداخت.

ستاد اربعین شهرستان تفت به ریاست فرماندار و به منظور برنامه‌ریزی برگزاری همایش عزاداران اربعین حسینی (ع) شهر تفت و انجام هماهنگی تمهیدات لازم به منظور بازگشت زائرین مراسم اربعین حسینی (ع) در فرمانداری تشکیل جلسه داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار