زنگ بهداشت روان در مدارس نیشابور نواخته شد

نیشابور (پانا) - مراسم گرامی داشت هفته بهداشت روان باحضور اعضای شورای اداری شهرستان در دبیرستان شاهد قدسیان نیشابور نواخته شد.

کد مطلب: ۹۶۱۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
زنگ بهداشت روان در مدارس نیشابور نواخته شد

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با گرامی داشت این هفته، کم توجهی به بهداشت روان، خود مراقبتی در برابر آسیب های اجتماعی به ویژه کنترل خشم را یکی از اشکالات جامعه کنونی دانست.

حسین مهرآبادی افزود: بیش از 70 درصد از قتل های رخ داده در جامعه بدون شناخت قبلی از طرف مقابل و بر اثر خشونت های لحظه ای رخ داده است و این نشان می دهد که افراد به خود مختاری خود توجهی ندارند.

وی ادامه داد: برخورد با تبسم و لبخند نشاط آور است و از سیره پیامبر و ائمه اطهار به شمار می رود و توصیه می شود همان گونه که به بهداشت جسمی توجه می شود، بهداشت روان نیز مورد توجه بسیار قرار گیرد تا ارتقای سلامت روان به ویژه در مدارس و جامعه شکل گیرد.

دکتر آذینی مدیر گروه سلامت روان دانشکده علوم پزشکی نیشابور نیز در ادامه "ارتقای سلامت روان، جامعه بانشاط" را به عنوان شعار هفته بهداشت روان در سال جاری معرفی کرد و گفت: سلامت دارای چهار بعد جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی است که این ابعاد باید همگی به طور کامل رعایت شود.

در پایان این مراسم زنگ بهداشت روان در این آموزشگاه به صدا در آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار