اعزام 40 هزار زائر اربعین از 9 فرودگاه بین المللی کشور

تهران (پانا) - فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از آمادگی این پلیس برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در 9 فرودگاه کشور خبر داد و گفت تاکنون 40 هزار زائر اربعین از فرودگاه‌های بین‌المللی کشور به کشور عراق اعزام شده‌اند.

کد مطلب: ۹۶۱۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
اعزام 40 هزار زائر اربعین از 9 فرودگاه بین المللی کشور

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسن مهری اظهار کرد: از 14 مهرماه سال جاری تا به امروز بیش از 40 هزار زائر اربعین حسینی از 9 فرودگاه بین المللی کشور از جمله فرودگاه حضرت امام خمینی(ره)، مشهد، اصفهان، شیراز، یزد، کرمانشاه، کرمان، ایلام و کیش به قصد زیارت عتبات عالیات از کشور خارج شده‌اند.

وی ادامه داد: فرودگاه‌های اهواز و آبادان نیز به عنوان پایانه مقصد پذیرای زائرانی هستند که قصد خروج از کشور از طریق مرزهای زمینی را دارند.

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور افزود: با برگزاری جلسات و تمهیدات پیش‌بینی شده با ارگان‌های دست‌اندر‌کار در اعزام زائران اربعین به لطف خداوند این عملیات گسترده و حساس به بهترین شکل در حال برگزاری است.

وی با تاکید براینکه تمامی اقدامات لازم برای تامین امنیت زائران در فرودگاه‌های کشور پیش‌بینی و انجام گرفته است، بیان کرد: پیش از اجرای ماموریت اربعین جلسات توجیهی و آموزشی متعددی برای کارکنان برگزار و وظایف هربخش یا شخص به دقت مشخص شده تا هیچ گونه خلاء امنیتی در حوزه ماموریتی وجود نداشته باشد

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پلیس فرودگاه با راه‌اندازی قرارگاه اربعین و دریافت تدابیر سلسله مراتب فرماندهی و همکاری با دیگر نهادهای فرودگاهی، تمام توان عملیاتی خود را در خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به زوار اربعین حسینی(ع) به کار گرفته است.

سردار مهری در توصیه پیشگیرانه خود به مسافران و زوار اربعین حسینی(ع) گفت: با توجه به خیل عظیم مشتاقان زیارت اربعین حسینی مسافران طوری برنامه‌ریزی کنند که به موقع جهت تشریفات پروازی در فرودگاه حاضر شده و همچنین از قبول هرگونه امانت از دیگران خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار