پانته‌آ درّی: هدف اصلی مصوبه شورای عالی ارتقای روحیه مسئولیت پذیری درسطوح مختلف مدیریتی است

تهران (پانا) - هفتاد و هشتمین جلسه کمیسیون خاص شهر تهران با حضور پانته‌آ دری، معاون متوسطه شهر تهران و  اعضای کمیسیون منطقه یک شهر تهران برگزارشد.

کد مطلب: ۹۶۱۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
پانته‌آ درّی: هدف اصلی مصوبه شورای عالی ارتقای  روحیه مسئولیت پذیری درسطوح مختلف مدیریتی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرتهران،جلسه کمیسیون شهر تهران، با حضور اعضای کمیسیون، در آموزش و پرورش منطقه یک برگزار شد. این جلسه با خیر مقدم صادق صادق پور،مدیر منطقه یک و رئیس کمیسیون خاص منطقه یک به اعضای کمیسیون آغاز شد. سپس نایب رئیس کمیسیون خاص شهر تهران، پانته آ درّی با بیان این که حضور اعضای کمیسیون خاص استان در مناطق در راستای اجرای آئین نامه ساماندهی وظایف و اختیارات کمیسیون های خاص است تاکید کرد: هدف اصلی مصوبه شورای عالی ارتقای مشارکت و تقویت توان تصمیم گیری و روحیه مسئولیت پذیری در سطوح مختلف مدیریتی، کاهش تمرکز و توسعه اختیارات ادارات کل، مناطق و مدارس و تسریع در فرآیند رسیدگی به مشکلات موردی پرونده تحصیلی دانش آموزان و فارغ التحصیلان در زمینه های آموزشی وتحصیلی و اخذ نظرات کارشناسان و صاحب نظران ادارات آموزش و پرورش است.

در ادامه جلسه دبیر کمیسیون، حمیدرضا کلاهی به گزارش پرونده‌های واصله و آراء صادره اشاره کرد و گفت : در شش ماهه اول سال منطقه یک با 44 پرونده ارسالی به کمیسیون استان جزو مناطق فعال و بالای میانگین شهر تهران به حساب می‌آید.او گفت : مجموع آراء صادره از جلسات 55 تا 82 کمیسیون تهران، 677 پرونده بوده که 482 پرونده به شورای عالی ارسال و 195 پرونده در شهر تهران رأی صادر شده است. 109 پرونده در خصوص بند 7 که امتحان مجدد دروس باقیمانده داخلی دوره پیش‌دانشگاهی و 61 مورد بند 3 در خصوص جابه جایی دوره فارغ‌التحصیلی برای قبول شدگان در دانشگاه را شامل می‌شود وبند 6 و 7 نسبت به سایر بندهای کمیسیون از فراوانی بیشتری برخوردار است.

در ادامه جلسه اعضای کمیسیون منطقه و سپس کمیسیون استان به بررسی پرونده‌های واصله پرداختند و موضوعات، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در پایان جلسه، کارگاه آموزشی با محوریت موضوع های توسعه و تقویت دانش و توانمندی اعضای کمیسیون،فراهم کردن زمینة لازم برای تبادل تجربیات، وحدت رویه و پرهیز از اعمال سلایق شخصی در خصوص نحوة تکمیل پرونده‌های کمیسیون با توجه به موضوعات مختلف آن برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار