لیگ ملت‌های آمریکای شمالی؛ برد تاریخی هندوراس را به نیمه نهایی رساند

تهران (پانا) –در ادامه دیدارهای مرحله گروهی لیگ ملت‌های آمریکای شمالی، هندوراس توانست جواز حضور در نیمه نهایی را بدست آورد.

کد مطلب: ۹۶۱۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
لیگ ملت‌های آمریکای شمالی؛ برد تاریخی هندوراس را به نیمه نهایی رساند

مرحله گروهی مسابقات لیگ ملت‌های آمریکای شمالی در 3 سطح این رقابت‌ها با برگزاری 5 بازی ادامه پیدا کرد.

در سطح یک، ابتدا در گروه D تیم ته جدولی کاستاریکا در اولین دیدار تاریخش با کوراسائو تن به تساوی بدون گل داد.

با این نتیجه در جدول رده‌بندی کوراسائو با 5 امتیاز در رده اول قرار گرفت و کاستاریکا هم با 2 امتیاز جایگاه دوم را در اختیار دارد.

سپس در گروه C، هندوراس هم در اولین تقابل تاریخ که در حضور تماشاگرانش مقابل مارتینیک داشت با گل به خودی مدافع حریف به پیروزی یک بر صفر رسید تا تعداد بردهای متوالی‌اش به عدد 5 برسد و صعودش به نیمه نهایی قطعی شود.

با این نتیجه در جدول رده‌بندی هندوراس با 6 امتیاز در رده اول قرار گرفت و مارتینیک هم با 2 امتیاز جایگاه دوم را در اختیار دارد.

اما در سطح 2 این رقابت‌ها و در گروه A، سنت کیتس و ونیس در جدال با بلیز تن به شکست یک بر صفر داد.

گرنادا صدرنشین این گروه هم در دیدار با تیم رده دومی گویان با همین نتیجه به پیروزی رسید.

در جدول رده‌بندی با نتایج بدست آمده، تیم‌های گرانادا، گویان، سنت کیتس و بلیز به ترتیب با 10، 5، 4 و 3 امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار گرفتند.

در سطح 3 و از گروه B، جزایر ویرجین در جدال با بونیر در دیداری پرگل 4 بر 3 شکست خورد. گل‌های سوم و چهارم بونیر در این بازی به ترتیب در دقایق 93 و 95 به ثمر رسید.

با این نتیجه در جدول رده‌بندی بونیر با 6 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و جزایر ویرجین هم بدون امتیاز جایگاه سوم را در اختیار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار