دانشجویان شمال استان اصفهان به مرکز فرهنگیان آران وبیدگل منتقل می شوند

کاشان (پانا) - عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان واحدهای استان اصفهان که ساکن شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل هستند برای ادامه تحصیل به مرکز آران و بیدگل منتقل می شوند.

کد مطلب: ۹۶۱۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
دانشجویان شمال استان اصفهان به مرکز فرهنگیان آران وبیدگل منتقل می شوند

سیدجواد ساداتی نژاد، در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: با آغاز به کار واحد پسران دانشگاه فرهنگیان در آران و بیدگل همزمان با مهرماه سال جاری، درخواست های زیادی از طرف شهروندان شهرستانهای شمال استان اصفهان برای انتقال دانشجویان شاغل به تحصیل در سایر مرکزها به این واحد آموزشی وجود دارد.
وی افزود: به منظور امنیت روحی دانشجویان و خانواده هایشان، در مذاکره با رئیس و شورای معاونان دانشگاه فرهنگیان، مجوزهای لازم در این رابطه را کسب کردیم و به شرط حد نصاب 25 نفر، کلاسهای درس دانشجویان پسر ورودی سالهای 96 تا 98 در این واحد آموزشی تشکیل خواهد شد.
نماینده شهرستان کاشان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود معلم در سطح کشور تصریح کرد: امیدواریم با توسعه دانشگاه فرهنگیان و تربیت نیروی انسانی متخصص برای آموزش و پرورش، کمبود معلم جبران شود.
ساداتی نژاد گفت: با توجه به اهمیت آموزش و پرورش در توسعه کشور، دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، به بیش از ۴۰ هزار نفر رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار