معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

اجرای آزمون های سلامت روانی-رفتاری برای دانش آموزان پایه هفتم و هشتم متوسطه اول

بوشهر(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر از اجرای آزمون های سلامت روانی-رفتاری برای دانش آموزان پایه هفتم و هشتم متوسطه اول در همه مدارس دولتی و غیر دولتی استان در دوهفته اول آبان ماه خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۰۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای آزمون های سلامت روانی-رفتاری برای دانش آموزان پایه هفتم و هشتم متوسطه اول

سیروس فتحی گفت : هر سال از 24-18 مهرماه همزمان با روز جهانی بهداشت برابر با 10 اکتبر، آموزش و پرورش با اجرای برنامه هایی به صورت نمادین در یک هفته در راستای ارتقای سطح سلامت روانی-رفتاری دانش آموزان با اهداف تغییرات مثبت در دانش، نگرش و رفتار دانش آموزان نسبت به بهداشت روان و ارتقای کمی و کیفی فعالیت ها و خدمات حوزه مشاوره به منظور توانمندسازی روانی- اجتماعی دانش آموزان می پردازد.

فتحی افزود : وزارت آموزش و پرورش شعار بهداشت روان در سال تحصیلی جدید را با عنوان «ارزش زندگی کردن را به دانش آموزان بیاموزیم» نامگذاری کرده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به عناوین روز شمار هفته عنوان کرد: اداره مشاوره استان بر اساس برنامه های ابلاغی از سوی وزارت یک همایش دانش آموزی در مرکز استان و 18 همایش در هفته بهداشت روان به صورت نمادین در سایر شهرستان ها و مناطق اجرا می کند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر در پایان از اجرای آزمون های سلامت روانی-رفتاری برای دانش آموران سال هفتم و هشتم متوسطه اول در همه مدارس دولتی و غیر دولتی استان در دوهفته اول آبان ماه خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار