«کیارستمی و عصای گمشده» در کشور سوارز درخشید

تهران(پانا)- در ادامه پخش جهانی فیلم بلند، «کیارستمی و عصای گمشده» به کارگردانی محمود رضا ثانی و تهیه‌کنندگی بهروز نشان، برگزیده چهارمین دوره جشنواره فیلم‌های مستقل سالتو اروگوئه در امریکای جنوبی شد.

کد مطلب: ۹۶۰۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
«کیارستمی و عصای گمشده» در کشور سوارز درخشید

به گزارش روابط عمومی فیلم «کیارستمی و عصای گمشده»، این جشنواره که از 22 تا 26 مهرماه در کشور اروگوئه برگزار می‌شود میزبان این مستند بلند ایرانی است که پیش‌تر نیز در جشنواره‌های اوراسیا از کشور روسیه، کوهستان سبز و تندیس طلایی از کشور امریکا درخشیده است.
اروگوئه در 25 سال گذشته نمونه بارز یک الگو اقتصادی و فرهنگی درخشان بوده است. بعد از جنگ جهانی دوم؛ سینمای اروگوئه تولیدات ملی و مشترک خود را با همسایگانش افزایش داد. از سال 2000 به این‌سو، سینمای اروگوئه پیشرفت فراوانی در صنعت فیلم‌سازی داشته است و اگرچه هنوز فیلم‌های مشترک با همسایگانش می‌سازد اما بدنه خود را قوی‌تر کرده است.
در میان کشورهای آمریکای جنوبی، اروگوئه‌ قطعاً دارای یک بدنه‌ی سینمایی بسیار قوی‌ است و همین پیشینه باعث شده فرهنگ و سنت مردم اروگوئه با فیلم و سینما بسیار رابطه‌ی تنگاتنگی داشته باشد.
فیلم بلند ۹۰ دقیقه‌ای «کیارستمی و عصای گمشده» به کارگردانی محمود رضا ثانی و تهیه‌کنندگی بهروز نشان روایت تازه‌‌ای از برگزاری کارگاه آموزشی‌ و آموزه‌های عباس کیارستمی در کشورهای اسپانیا و کلمبیا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار