بررسی خروج مشاغل مزاحم از منطقه 4 شهردای یزد

یزد(پانا)- در نشستی که با حضور محمدرضا دشتی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری یزد و علیرضا مشایخی مدیر منطقه چهار شهرداری یزد برگزار شد اقدامات لازم در راستای خروج مشاغل مزاحم از منطقه چهار بررسی گردید

کد مطلب: ۹۶۰۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
بررسی خروج مشاغل مزاحم از منطقه 4 شهردای یزد

در این نشست محمدرضادشتی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری فرآورده های کشاورزی شهرداری یزد با بیان اینکه پیش بینی حدود ۱۲۰۰ واحد صنفی را در طراحی اولیه در شهرک داریم افزود : در منطقه چهار دارای بیشترین مزاحمت در محله و بافت مسکونی هستیم که بالاترین صنف مزاحم در این منطقه نیز مربوط به سازندگان درب و پنجره سازی است .

دشتی افزود : در گام بعدی در شهرک جدید نیازمند توجه ویژه شهردارمنطقه در تسهیل گری در پروانه ساخت هستیم که با یک فرصت مناسب خروج مشاغل مزاحم را از منطقه استارت بزنیم .

مشایخی شهردار منطقه چهار با بیان اینکه منطقه چهار در حدود 2 هزار و 228 هکتار مساحت و جمعیتی در حدود ۱۳۱ هزار و ۷۲۵ نفر به عنوان پرجمعیت ترین منطقه شهرداری است گفت : خروج مشاغل مزاحم این منطقه که به تبع جمعیتی دارای بیشترین میزان مشاغل مزاحم نیز هست یک گام ارزشمند و طلایی در این دوره خواهد بود .

وی گفت : در معبر اصلی بلوار آزادگان حدود ۷۰ شغل مزاحم وجود دارد که جدای مسایل زیست شهری مشکلاتی را برای محله و بافت مسکونی و عبور و مرور دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار