فرماندار اسلامشهر:اسلامشهر از ظرفیت کم نظیری درحوزه فعالیتهای اقتصادی وکشاورزی برخوردار است

اسلامشهر(پانا) - فرماندارشهرستان اسلامشهرگفت: تحریم های ظالمانه آمریکایی ها با مقاومت ملت ایران بی اثر شده وافزایش ارزش پول ملی و کاهش نرخ دلار و بهبود نسبی وضعیت اقتصادی کشور نتیجه رونق یافتن فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی است.

کد مطلب: ۹۶۰۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر:اسلامشهر از ظرفیت کم نظیری درحوزه فعالیتهای اقتصادی وکشاورزی برخوردار است

مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهردر جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سخنانی به دیدار هفته گذشته استانداران تهران، قم و البرز با رئیس جمهور کشورمان اشاره کرد و اظهار داشت: همانگونه که مشاهده کردید توجه به رفع مشکلات بنگاههای اقتصادی و واحدهای تولیدی نیز در این دیدار مورد تاکید ریاست جمهورقرار گرفت.

اودرادامه با اشاره اقدامات مهم صورت گرفته در یک سال اخیر در جهت رسیدگی به مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی افزود: اسلامشهر از ظرفیت کم نظیری در حوزه فعالیتهای اقتصادی، کشاورزی و... برخوردار است و باید زمینه لازم را جهت رشد و توسعه فعالیتهای اقتصادی در شهرستان را فراهم کنیم.

فرماندار اسلامشهر به برگزاری نشست تجار و تولیدکنندگان اسلامشهر با دفتر بازرگانی ایران و آفریقا نیزاشاره نمود و بیان داشت: هماهنگی‌های لازم جهت فراهم کردن زمینه صادرات کالاهای تولید شده در شهرستان اسلامشهر به برخی کشورهای آفریقایی فراهم شده است.

مرسلپور تصریح کرد:تجار و تولیدکنندگان اسلامشهر نشست‌های تخصصی بیشتری با دفتر بازرگانی ایران و آفریقا خواهند داشت و نمایشگاهی جهت عرضه کالاهایی که قابلیت صادرات به سایر کشورها را دارند و توسط واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان تولید می شوند نیز برگزار خواهد شد.

در بخش دیگری از این جلسه مسائل و مشکلات شرکت تولیدی کوهین بتن، واحد بسته بندی قارچ ثمره، شرکت تحقیقاتی و دانش بنیان پیشگاه صنعت غدیر و شرکت تحقیقاتی صبح سعادت توسط مدیران آنها مطرح و تصمیماتی جهت رفع این مشکلات اتخاذ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار