توزیع بیش از ۱۰6 میلیون لیتر نفت گاز یورو۴ در استان یزد

یزد(پانا)- مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه یزد : در 6ماهه اول سال جاری بیش از 106میلیون لیتر نفت گاز یورو۴ در جایگاه های منتخب مسیر ترانزیت استان یزد توزیع شد ه است .

کد مطلب: ۹۶۰۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
توزیع بیش از ۱۰6 میلیون لیتر نفت گاز یورو۴ در استان یزد

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد ، عبدالرضا انتظاری با اعلام این خبر گفت :در 6ماهه نخست سال جاری در مسیرهای ورودی و خروجی استان بیش از 106میلیون لیتر نفتگاز با استاندارد یورو4 توزیع شده است .

مدیر منطقه یزد : اظهار کرد از آنجا که علاوه بر سوخت رسانی پایدار در استان ، حفاظت از محیط زیست یکی از اهداف مهم شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی به شمار می‌آید، ، توزیع سوخت پاک از جمله گاز سی ان جی و نفتگاز با استاندارد یورو4 جهت بخش حمل و نقل در دستور کار این شرکت می باشد.

انتظاری : با ذکر این مطلب که یکی از مولفه های تاثیرگذار در کاهش آلاینده‌های زیست محیطی استفاده از سوخت های با استاندارد بالا می باشد، اظهار کرد برنامه ریزی شده تا این فرآورده های پاک در استان یزد و به سهولت در دسترس مراجعین به جایگاه های سوخت باشد .

گفتنی است استان یزد با 131باب مرکز عرضه که 46باب آن جایگاه سی ان جی می باشد که در 11باب مراکز عرضه مسیرهای ترانزیت نفتگاز با استاندار یورو4 توزیع می شود که می تواند تاثیر زیادی در کاهش آلایندگی محیط زیست را به همراه داشته باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار