79.4 درصد مشترکین برق شهرستان میبد را مشترکین صنعتی تشکیل می دهند

یزد(پانا)- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در دیدار با امام جمعه میبد اعلام کرد : 79.4 درصد از مشترکین برق این شهرستان را صنعتی تشکیل داده و میزان خاموشی به ازای هر مشترک آن 59 دقیقه است.

کد مطلب: ۹۶۰۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
79.4 درصد مشترکین برق شهرستان میبد را مشترکین صنعتی تشکیل می دهند

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس آرش نواب در حاشیه دیدار با آیت ا.. علیرضا اعرافی ، عضو عالی شورای انقلاب فرهنگی و امام جمعه شهرستان قم و میبد ، در سخنانی به وضعیت مطلوب روشنایی این شهرستان اشاره داشت و تعداد مشترکین شهرستان میبد را افزون بر 55 هزار مشترک اعلام کرد و گفت : مشترکین صنعتی با 79.4 درصد بیشترین سهم استفاده از انرژی الکتریکی را در میبد در اختیار دارند و این درحالی است که تعداد مشترکین خانگی 9.8 درصد است.

وی به اشتغال زایی شهرستان به لحاظ وضعیت مطلوب صنعتی آن اشاره داشت و میزان 5 درصدی تلفات در دوازده ماهه سال را وضعیت مطلوبی خواند و گفت : 97.1 درصد مشترکین شهرستان میبد قبل از اجرای طرح حذف قبوض به صورت الکترونیکی قبوض خود را پرداخت می کردند که امیداست با حذف قبوض، مشکلات ناشی از اجرای طرح به مراتب کمتر از دیگر مناطق باشد.

این مسئول میزان خاموشی به ازای هر مشترک در سال را برای شهرستان میبد 59 دقیقه اعلام کرد و افزود : پیک بار شهرستان میبد در تابستان 117.3مگاوات بوده و به لحاظ همکاری مشترکین صنعتی در کاهش پیک تابستان امسال ، میبد در جایگاه ویژه ای قرار داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با بیان اینکه همه روستاهای بالای ده خانوار میبد از نعمت برق برخوردار هستند ، خاطرنشان کرد : برق شهرستان میبد از طریق دو پست فوق توزیع ، 1142 پست توزیع در حوزه 20 کیلوولت با ظرفیت 151 مگاولت آمپر تامین می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار