سرپرست آموزش و پرورش دیلم:

رابطه مشاوران با دانش آموزان تقویت شود

دیلم ،بوشهر(پانا)_سرپرست آموزش و پرورش دیلم گفت : رابطه مشاوران با دانش آموزان تقویت شود .

کد مطلب: ۹۶۰۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد
رابطه مشاوران با دانش آموزان تقویت شود

محمد مهدی محسنی در جلسه با مشاورخانواده افزود : تقویت ارتباط مشاوران با دانش آموزان و از یک طرف ارتباط سیستمی مشاوران با مسئولین مدارس نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه حساسیت روی مسائل اجتماعی بایستی فراتر از وظایف سازمانی باشد ، اظهار کرد : اگر ارتباط صمیمانه اولیا ،مسئولین مدارس و مشاورین با دانش آموزان برقرارشود ،سطح آسیب های اجتماعی و استرس موجود تا حدود زیادی کاهش خواهد یافت.

محسنی با بیان اینکه آموزش و پرورش با نگاه رسمی ،پاسخگوی نیازهای دانش آموزان نخواهد بود ،گفت: علاوه بر فعالیت های رسمی ،بایستی نگاه حل مساله و حل مشکل فراتر از وظایف سازمانی مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست آموزش و پرورش دیلم در ادامه به موضوع هدایت تحصیلی دانش آموزان اشاره کرد و افزود : مدیران و معاونین مدارس ، مشاورین و اولیا تاثیر مستقیم بر هدایت تحصیلی دانش آموزان دارند.

وی افزود : خانم جوادیان مشاور و مدرس آموزش خانواده و مسائل تربیتی و آسیب های اجتماعی است که بهمراه تیم مشاوره ای دیلم در سه زمینه : دانش آموزان بعنوان رکن اصلی در مرحله بعد اولیاء و مرحله سوم همکاران انجام فعالیت خواهند نمود.

محسنی در خصوص بکارگیری مشاور خانواده در مدارس افزود:پس از بررسی های تیم مشاوره ای آموزش و پرورش و وجود آسیب های موجود در جامعه که بالطبع در مدارس نیز وجود دارد برآن شدیم با دعوت از مشاور خانواده مجرب در کنار تیم مشاوره ای دیلم در جهت کم کردن استرس و آسیب های اجتماعی وتوان افزایی بیش از پیش دانش آموزان قدم برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار