قنادان: صدور مجوز برای سرویس مدارس همچنان ادامه دارد

تهران (پانا) - علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران مدرسه را به عنوان کارفرمایی معرفی کرده که با سرویس های مدارس قرارداد می بندند.

کد مطلب: ۹۶۰۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد
قنادان: صدور مجوز برای سرویس مدارس همچنان ادامه دارد

علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران در گفت‌وگو با فارس،‌ گفت: سازمان تاکسیرانی وظیفه صدور مجوز و بررسی صلاحیت راننده سرویس مدارس را دارد و نحوه نظارت بر عملکرد سرویس مدارس برعهده وزارت آموزش و پرورش است.

وی افزود: مدرسه به عنوان کارفرما با سرویس‌های مدارس قرارداد می‌بندد و اولیا و مربیان افرادی هستند که از کارفرمایان سرویس می‌گیرند که تاکسیرانی در مورد جزئیات این برنامه ورود نمی‌کند.

مدیرعامل تاکسیرانی تهران تأکید کرد: البته ما وظیفه داریم به طور مثال اگر ناوگان سرویس مدارس استاندارد نباشد با آن برخورد کنیم و اگر والدین از سرویس مدارس شکایتی در زمینه‌های مختلف داشته باشند، باید آن را به کارگروه ماده 18 گزارش دهند که در این کارگروه سه عضو شامل سازمان تاکسیرانی، اداره‌کل آموزش و پرورش و نماینده انجمن اولیا و مربیان حضور دارد و هر دو هفته یکبار تشکیل جلسه می‌دهند.

وی بیان داشت: اگر تخلفی از جانب پیمانکار باشد و یا به طور مثال وجهی اضافی از والدین دریافت شده باشد، در کارگروه ماده 18 بررسی خواهد شد.

قنادان خاطرنشان کرد: صدور مجوز برای سرویس مدارس همچنان ادامه دارد و اگر مدرسه‌ای به صدور پروانه نیاز داشته باشد، آن را با اولویت در دستورکار قرار می دهیم که تاکنون در تهران آمار مجوزهای صادرشده از 14 هزار مورد گذشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار