آغاز پیش فروش عادی مهر محصولات ایران خودرو

تهران (پانا) - گروه صنعتی ایران خودرو از برنامه پیش‌فروش مهر، در نظر دارد مرحله دوم این طرح را با اضافه شدن دو محصول سمند EF۷ بنزینی و دناپلاس به اجرا بگذارد.

کد مطلب: ۹۶۰۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز پیش فروش عادی مهر محصولات ایران خودرو

به گزارش ایران خودرو (ایکوپرس)، در مرحله دوم پیش فروش عادی مهر که با ظرفیت محدود برای متقاضیانی که در مرحله نخست موفق به ثبت‌نام نشدند فعال سازی خواهد شد، سمند EF۷ بنزینی با موعد تحویل شهریور ۹۹ و دناپلاس با موعد تحویل مهر۹۹ نیز به فهرست خودرو‌ها اضافه شده است.
پژو ۲۰۷ دستی، پژو۲۰۶ تیپ دو، پژو۴۰۵ SLX، پارس سال، پارس LX و سمند ال. ایکس سال بنزینی، دیگر محصولات پیشنهاد شده به مشتریان در این طرح است.
سود مشارکت نیز براساس نوع خودرو و زمان تحویل از ۱۵ تا ۱۷ درصد متغیر خواهد بود؛ سود انصراف نیز ۱۲/۵ تا ۱۴ درصد در نظر گرفته شده است.
متقاضیان می‌توانند برای بهره‌مندی از مزایای این طرح، ساعت ۱۱ امروز یکشنبه ۲۱ مهر از طریق پایگاه اینترنتی فروش محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
گفتنی است، مشتریان برای پرداخت مبلغ بالاتر از ۵۰ میلیون تومان ضروری است، بعد از دریافت ردیف قرار داد، حداکثر تا پایان وقت اداری دو روز کاری نسبت به پرداخت مابه‌التفاوت وجه از طریق لینک میز کار مشتری در سایت فروش ایران خودرو اقدام کنند؛ بدیهی است، در صورت عدم اقدام مشتری، قرارداد به صورت خودکار حذف و وجه پرداختی مشتری ظرف حداکثر ۲۰ روز مسترد خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار