مراسم بزرگداشت شهید حججی در ناحیه یک شهر ری برگزار شد

شهرری(پانا) - مراسم بزرگداشت شهید محسن حججی امروز در در دبستان یونس میرزایی با حضور چهره‌های اداری و رییس فرهنگ و ارشاد شهرستان ری برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۰۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
مراسم بزرگداشت شهید حججی در ناحیه یک شهر ری برگزار شد

در این مراسم بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری ضمن یادآوری مجاهدت‌های شهید محسن حججی اظهارکرد: هدف اصلی از برگزاری این مراسم، ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه یادآوری عزت‌مندی انسان مؤمن در برابر جریان کفر و نفاق است، چرا که می بینیم این شهید در هنگام دستگیری و اسارت حتی یک لحظه هم خم به ابرو نیاورد.

نصیری افزود: یکی دیگر از مسائل مهم در مورد شهید حججی فعالیت‌های جهادی است که ایشان قبل از شهادتشان داشتند، به صورتی که به مناطق محروم کشور سفر کرده و کارهای جهادی و سازندگی‌های زیادی انجام می‌داده است، از این رو می‌خواهیم در مسیر اعتلای فرهنگ جهاد نیز گام برداریم.

در ادامه مراسم صفوی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری با تشکر از برگزاری این مراسم گفت : شهید حججی شهادت را اوج قله فرهنگ ایثار دانست و خاطرنشان کرد: شهدا خالق اخلاق اسلامی در جامعه هستند و سبک زندگی آن‌ها می‌تواند مورد بررسی قرار بگیرد تا تبدیل به الگوی خوبی برای همه افراد جامعه شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: فرهنگ انقلاب اسلامی ما ریشه در قیام عاشورای حسینی (ع) دارد و رهبر معظم انقلاب بارها به تشابه آن واقعه عظیم و دفاع مقدس اشاره کرده‌اند و امروز همه ما موظف هستیم دین خود را به شهدا و ایثارگران ادا کنیم که یکی از مهم‌ترین راه‌های آن ترویج فرهنگ آن عزیزان است.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار