اعزام ۲۰ گروه‌ ارزیابی خسارت سیار به مسیرهای راهپیمایی اربعین

تهران (پانا) - ۲۰ گروه ارزیابی و پرداخت خسارت سیار بیمه ایران، برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی، رهسپار مناطق مرزی غرب و جنوب کشور و مسیرهای منتهی به آن شدند.

کد مطلب: ۹۶۰۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
اعزام ۲۰ گروه‌ ارزیابی خسارت سیار به مسیرهای راهپیمایی اربعین

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، در مراسمی که با حضور محمد رضایی سرپرست شرکت سهامی بیمه ایران و اعضای هیات مدیره و مدیران این شرکت برگزار شد، این ۲۰ گروه به مسیرهای راهپیمایی اربعین اعزام شدند.

رضایی در این مراسم در سخنانی گفت: برای خدمات‌رسانی بهتر به میلیون‌ها زائر کربلای معلی، این گروه‌های سیار برای کارشناسی و پرداخت خسارت تصادفات احتمالی در مسیر زائران اربعین و در مناطق مرزی شلمچه، چزابه، مهران و خسروی مستقر می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه در خصوص میزان پرداخت خسارت هیچ محدودیتی برای گروه‌های اعزامی وجود ندارد، گفت: با توجه به اختیارات تامی که به کارشناسان اعزامی تفویض شده است، علاوه بر کاهش فرآیند بررسی و برآورد زیان وارد شده، پرداخت خسارات به طور الکترونیکی و در محل وقوع حادثه به حساب زیاندیدگان انجام خواهد شد.

عضو هیات مدیره بیمه ایران افزود: زائران در صورت بروز تصادف، می‌توانند با شماره ۰۹۶۶۸ تماس بگیرند تا نزدیک‌ترین گروه سیار به آنها معرفی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار