فرماندار قرچک خبرداد:رونق اشتغال در روستاهای شهرستان قرچک

قرچک (پانا) - فرماندار قرچک گفت:اجرای طرح رویکرد معیشت پایدار با کمک روستاییان نتایج مثبتی برجای خواهد گذاشت.

کد مطلب: ۹۶۰۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار قرچک خبرداد:رونق اشتغال در روستاهای شهرستان قرچک

بهمن خطیبی در جلسه‌ای که با حضور معاون برنامه‌ریزی فرمانداری، بخشداری مرکزی و هیئتی از بنیادبرکت برگزار شد،در سخنانی اظهار داشت:با همکاری مشترک بنیاد برکت،فرمانداری و بخشداری مرکزی شهرستان قرچک، طرح‌های اشتغالزایی بر اساس ظرفیت‌های شهرستان قرچک به اجرا در می‌آیند.

او در ادامه گفت: برای بهره برداری بهتر از مناطق روستایی و ایجاد شرایط بهتر برای سکونت در روستاها باید به موضوع اشتغالزایی که از جمله موارد مهم در توسعه پایدار روستایی میباشد، توجه داشت.

خطیبی افزود: در طول عمر انقلاب اسلامی به موضوع مهم محرومیت زدایی از روستاها توجه شده و در دولت تدبیر و امید شاهد بودیم به حوزه روستایی توجه ویژه تر شد و شاهد اقدامات وسیع و تأمین زیرساخت در روستاها بودیم.

او بیان داشت: در شهرستان قرچک روستاهای پرجمعیت وجود دارد که برنامه‌های توسعه ای در آنها خوب جواب می دهدو امسال نیز مقرر شد با سرمایه گذاری حمایتی در حوزه اشتغال، طرحهای خوبی اجرا شوند.

فرماندار قرچک بیان ادامه داد:اجرای طرح رویکرد معیشت پایدار با کمک روستاییان نتایج مثبتی برجای خواهد گذاشت و امید است با اجرای این گونه طرحها و با مشارکت فعال دهیاریها شاهد توسعه اشتغال، افزایش سطح درآمد روستاییان، تنوع بخشی به تولیدات روستایی و جلوگیری از مهاجرت به شهرها باشیم.

/خبرنگار:مریم قنبری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار