اختتامیه جشنواره ملی ایده بازار به میزبانی مازندران برگزار می‌شود

ساری (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران از میزبانی این استان در برگزاری اختتامیه جشنواره ملی ایده بازار ویژه هنرستان های سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۰۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه جشنواره ملی ایده بازار به میزبانی مازندران برگزار می‌شود

اسفندیار نظری گفت: «جشنواره طرح‌های خلاقانه، مسابقات دستاوردهای فناورانه و اختتامیه جشنواره ملی ایده بازار ویژه هنرستان‌های سراسر کشور به طور همزمان در بابلسر و برای اولین بار به میزبانی استان مازندران برگزار می‌شود.»

او اعلام کرد که مدیران هنرستان‌ها با هدف ارتقای کیفی آموزش‌های فنی و مهارتی، در حال ثبت ایده‌های هنرجویان از طریق سامانه همگام هستند.

به گفته نظری اختتامیه جشنواره ملی ایده بازار ویژه هنرستان های سراسر کشور به میزبانی مازندران در هفته سوم آبان ماه سال جاری با حضور 200 نفر از هنرجویان برتر هنرستان‌های سراسر کشور و مسئولین وزارتی و استانی در بابلسر برگزار می‌شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: «با توجه به این که دبیرخانه این جشنواره در استان مازندران مستقر است، تمهیدات لازم برای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم تدارک دیده شده است.»

به گفته او در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از آثار شرکت کنندگان در جشنواره برپا شده و در روز دوم نفرات برتر تجلیل خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار