30 هزار زائر افغانستانی از مرز دوغارون به ایران وارد شدند

تایباد (پانا) - فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت : 30 هزار نفر از اتباع کشور افغانستان در قالب 30 کاروان برای شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی در عراق از طریق مرز دوغارون در شرق خراسان رضوی وارد ایران شدند.

کد مطلب: ۹۶۰۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
30 هزار زائر افغانستانی از مرز دوغارون به ایران وارد شدند

سردار محمد کاظم تقوی روز گذشته در حاشیه بازدید از مرز دوغارون در جمع خبرنگاران در شهرستان تایباد افزود: همه اقدامات امنیتی برای حرکت زائران کشور افغانستان در طول مسیرهای خروجی در خراسان رضوی پیش بینی شده است.

وی گفت: براساس گزارش های ارایه شده همه دستگاهها آمادگی کامل را برای خدمت رسانی به این زائران دارند و پیش بینی های لازم برای رفاه زائران به خصوص در مسیر مرز دوغارون تا مشهد مقدس با برقراری موکب های خدمات رسانی انجام شده است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت:گذرگاه زمینی دوغارون تنها معبر رسمی برای ورود و خروج اتباع کشور افغانستان محسوب و پیش بینی می شود همزمان با ایام اربعین حسینی بیش از 40 هزار نفر از اتباع کشور افغانستان از طریق مرز دوغارون وارد کشور شوند.

سردار مخمد کاظم تقوی در پایان بیان کرد: پارسال 30 هزار نفر از تبعه کشور افغانستان از طریق این گذرگاه برای شرکت در کنگره عظیم اربعین کشور عراق وارد ایران شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار