ویژه‌برنامه‌های اربعین حسینی برای دانش‌آموزان

تهران (پانا) - مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان ایلام از برگزاری برنامه های اربعین حسینی خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۰۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
ویژه‌برنامه‌های اربعین حسینی برای دانش‌آموزان

به گزارش فارس، روح الله پارسی مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان ایلام از برگزاری برنامه‌های اربعین حسینی ویژه دانش‌آموزان خبر داد و افزود: امسال با توجه به حجم زائران اربعین حسینی و پیش‌بینی حضور چشمگیر هموطنان در مرز بین‌المللی مهران، برنامه‌ها و اقدامات متعددی در نظر گرفته شده است.

او ادامه داد: آنچه که موجب شده است برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان را با اقدامات سایر نهادها و ارگان‌ها متمایز کند، حضور دانش‌آموزان و همراهی خانواده آنان در برگزاری برنامه‌های اربعین حسینی است.

پارسی، برپایی 2 موکب فرهنگی و خدماتی در شهرستان ایوان و پایانه مرزی مهران را از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده این اتحادیه خواند و در این باره اشاره کرد: موکب فرهنگی مستقر در پایانه مرزی مهران همچون سال گذشته در صدد است خدمات فرهنگی خود را به دانش‌آموزان سراسر کشور ارائه کند.

او با بیان اینکه اعزام کاروان دانش‌آموزی پیاده‌روی اربعین برای نخستین بار در استان از برنامه‌هایی است که اجرا می‌شود، گفت: توزیع و پخت غذا توسط دانش‌آموزان و اولیای آنان در بین زائران اباعبدالله(ع) از دیگر اقداماتی است که این اتحادیه جهت خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در نظر گرفته است.

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان ایلام ضمن اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این اتحادیه در اربعین امسال، گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات صورت گرفته ظرفیت پذیرایی و اسکان در مرکز استان برای کاروان‌های دانش‌آموزی به وجود آمده است و این اتحادیه پذیرای زائران دانش‌آموزی سراسر کشور خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار