ادعای رئیس موساد: قادریم سید حسن نصرالله و قاسم سلیمانی را ترور کنیم

تهران (پانا) - رئیس موساد در ادامه تهدیدهای اخیر مسؤولان رژیم صهیونیستی به تازگی به ترور سید حسن نصرالله و قاسم سلیمانی تهدید کرده است.

کد مطلب: ۹۶۰۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
ادعای رئیس موساد: قادریم سید حسن نصرالله و قاسم سلیمانی را ترور کنیم

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه لبنانی الاخبار، یوسی کوهن، رئیس موساد به ترور سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان و قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تهدید کرد؛ مسأله‌ای که سطح تهدیدات تل‌آویو را به بالاترین سطح می‌رساند چراکه طی روزهای گذشته نیز به جنگ‌ها و عملیات نظامی و امنیتی علیه محور دشمنانش تهدید کرده بود.

رئیس موساد در مصاحبه با روزنامه مشبحه که متعلق به یهودیان افراطی حریدیم است، ادعا کرد: «سلیمانی به خوبی می‌داند که ترورش محال نیست اما تاکنون اشتباهی مرتکب نشده که نام او را در لیست موساد قرار دهیم.»

او با این حال گفت: «فعالیت سلیمانی در هر مکانی واضح و ملموس است. او تیم عملیاتی را تأسیس کرده که چالش بزرگی برای اسرائیل محسوب می‌شود. اما می‌خواهیم برای همگان توضیح دهیم که ما هر کاری را که لازم باشد انجام می‌دهیم تا ایران قدرت نظامی هسته‌ای نداشته باشد چه با توافق و چه با هر وسیله دیگری. تمامی گزینه‌ها روی میز است.»

او در جواب سؤالی درباره دلیل امتناع موساد از ترور سید حسن نصرالله دلایل و توجیهاتی را ارائه کرد و گفت: «این سؤال درست نیست. سؤال درست این است که آیا نصرالله می‌داند که ما گزینه‌ای برای ترورش داریم؟ جواب به این سؤال مثبت است.»

در این راستا آویو کوخاوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی نیز اخیرا تهدید کرده و گفته بود:‌ «ما هرگز اجازه هیچ حمله‌ای به اسرائیل را نخواهیم داد و اگر این اتفاق بیفتد با قدرت پاسخ خواهیم داد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار