مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد :

افتتاح بیش از یک هزار و 255 کلاس درس در مهرماه سال جاری با هزینه ای بالغ بر دو هزار و 500 میلیارد ریال

مشهد (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از افتتتاح بیش یک هزار و 255 کلاس درس با هزینه ای بالغ بر دو هزار و 500 میلیارد ریال و با زیربنای حدود 153 هزار و 314 متر مربع در مهرماه سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۰۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح بیش از یک هزار و 255 کلاس درس در مهرماه سال جاری با هزینه ای بالغ بر دو هزار و 500 میلیارد ریال

قاسمعلی خدابنده گفت: در مهرماه سال جاری تعداد 299 پروژه با یک هزار و 255 کلاس درس و زیربنای 153 هزار و 314 مترمربع با هزینه ای بالغ بر دو هزار و 500 میلیارد ریال با مشارکت و همکاری خیرین و به همت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد :از این تعداد، 233 پروژه با یک هزار و 255 کلاس درس و زیربنای 110 هزار و 190 مترمربع دارای کاربری آموزشی، تعداد 13 پروژه با زیربنای 20 هزار و 29 مترمربع دارای کاربری ورزشی و نیز تعداد 53 پروژه با زیربنای 23 هزار و 95 مترمربع دارای سایر کاربری ها از قبیل اردوگاه، آزمایشگاه، نمازخانه، کارگاه و خوابگاه می باشد.

خدابنده همچنین از تخریب و بازسازی شش مدرسه خشتی و گلی در شهرستان های استان خبر داد و گفت :در مهرماه امسال شش مدرسه خشتی و گلی واقع در شهرستان های تایباد، درگز، کلات و فریمان تخریب، بازسازیشد و شش پروژه جدید آموزشی دارای 9 کلاس درس با ظرفیت 104 دانش آموز به بهره برداری رسید

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در ادامه تصریح کرد : در مهرماه 98، 374 فضای آموزشی با یک هزار و 251 کلاس درس که دارای بخاری نفتی بودند و علمک گاز به آن منطقه رسیده بود، به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شد و کلیه بخاری های نفتی موجود در سطح استان حذف گردید.

خدابنده با تشریح مشخصات هفت پروژه جدید ورزشی که به همت یکی از خیرین تاسیس شده است خاطر نشان کرد :تعداد هفت پروژه ورزشی به همت خیر نیک اندیش جناب آقای مروج در آموزش و پرورش نواحی دو، چهار، پنج، شش و هفت مشهد، منطقه تبادکان و شهرستان تربت حیدریه با زیربنای 14 هزار مترمربع با ارزشی بالغ بر 400 میلیارد ریال ساخته شده و آماده بهره برداری است.

وی در پایان یادآور شد : آهمچنین پروژه ورزشی دیگری با همت خیر ارجمند جناب آقای حاتمی با زیربنای شش هزار مترمربع در آموزش و پرورش ناحیه پنج مشهد با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال در مهرماه 98 به بهره برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار