ارسال روزانه ۳۰۰ فقره مرسوله پستی از سوی اداره پست میبد

میبد (پانا) - رئیس اداره پست شهرستان میبد گفت: از مهرماه سال گذشته تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار مرسوله پستی ثبت و از سوی این اداره دریافت و ارسال شده است.

کد مطلب: ۹۶۰۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
ارسال روزانه ۳۰۰ فقره مرسوله پستی از سوی اداره پست میبد

ذبیح الله طاهری رئیس اداره پست شهرستان میبد گفت: از مهر ماه سال گذشته تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار مرسوله پستی از سوی اداره پست این شهرستان دریافت و ارسال شده است.

وی با بیان این که اداره پست شهرستان میبد در دو حوزه توزیع و قبول مرسولات فعالیت می‌کند، افزود: مرسولات پستی شهرستان میبد در نقاط مختلف شهری و روستایی از سوی دفاتر ICT توزیع می‌شود.

طاهری با بیان این که در سطح شهرستان میبد ۱۵ واحد پستی فعالیت دارند، افزود: این ۱۵ واحد شامل نمایندگی پست و دفاتر ICT روستایی است که در روستا‌های نظیر مزرعه کلانتر، رکن آباد، مهرآباد، حسن آباد، ندوشن و غیر خدمات ارائه می‌دهد.

رئیس اداره پست شهرستان میبد، گفت: علاوه بر واحد‌های پستی، ۱۰۰ مورد از شرکت‌ها و صندوق‌های شخصی به این اداره مراجعه می‌کنند که در این راستا ۵۰ فقره قرارداد شرکتی تحت عنوان قرارداد تبصره ۴۰ منعقد شده و محصولات به صورت روزانه قبول و یا توزیع می‌شوند.

طاهری با اشاره به این که از مهر ماه سال گذشته تاکنون افزایش سه برابری مرسولات پستی را در شهرستان میبد شاهد بودیم، تصریح کرد: از مهرماه سال گذشته تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار مرسوله پستی ثبت و از سوی این اداره دریافت و ارسال شده است که از این تعداد ۳۲ هزار مرسوله در قالب سرویس پیشتاز، سفارشی، امانت دریافت و به خارج از شهرستان ارسال شده است.

وی درپایان با بیان این که بیشترین مرسولات پستی شامل خرید‌های اینترنتی است، گفت: روزانه ۳۰۰ فقره مرسوله پستی از سوی اداره پست شهرستان میبد قبول و به نقاط مختلف ارسال می‌شود و در واحد توزیع روزانه بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ محصولات دریافت و توزیع می‌گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار