بیست و دومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی سردشت در اول آبان برگزار می شود

ارومیه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش سردشت از برگزاری بیست و دومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی شهر سردشت در اول آبان خبرداد.

کد مطلب: ۹۶۰۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
بیست و دومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی سردشت در اول آبان برگزار می شود

نجم الدین سمیعی در جلسه هماهنگی شوراهای دانش آموزی بیان کرد: بیست دومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی چهار شنبه اول آبان همزمان با سراسر کشور در شهر سردشت برگزار می شود .

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته ثبت نام از دانش آموزان داوطلب در انتخابات از 20 مهر آغاز و از 23 مهر به مدت 5 روز دانش آموز داوطلب می توانند تبلیغات خود را انجام دهند.

سمیعی بیان کرد: دانش آموزان کلاس سوم ، چهارم ، پنجم ، ششم و دانش آموزان متوسطه اول و دوم حق شرکت در انتخابات را دارند که در مدارس مقطع ابتدایی به ازای هر 100 دانش آموز 5 عضو 150 دانش آموز 7 عضو و و از 150دانش اموز به بالاتر 7 عضو اصلی خواهند داشت.

مدیرآموزش و پرورش سردشت افزود: در مدارس مقطع متوسطه اول و دوم به ازای هر 250 دانش آموز 5 عضو 350 دانش آموز 7 عضو و 550 دانش آموز 9 عضو شورای دانش اموزی خواهند داشت.

وی بیان کرد: شورای دانش اموزی فرصتی مناسب است برای تقویت مشارکت دانش آموزان ، آماده سازی دانش آموزان برای آینده و به عنوان بازوی مشورتی در مدارس می باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار