رکن آبادی:شرایط در سوریه رو به بهبود است

خبرگزاری پانا: ˝فیصل داود˝ دبیرکل جنبش مبارزه عربی لبنان امروز 17 مهرماه با ˝غضنفررکن آبادی˝ سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران دیدار و در خصوص تحولات منطقه و روابط دوجانبه گفتگو کرد.

کد مطلب: ۹۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، دبیرکل جنبش مبارزه عربی لبنان در این دیدار با اشاره به تحولات سوریه اظهار كرد: ورود افراد و گروه های مسلح خارجی به داخل خاک سوریه و قاچاق گسترده سلاح و مهمات، باعث تداوم این ناآرامی ها و کشتارها شده و بحران را طولانی کرده است.

کشورهای همسایه باید دقت بیشتری در کنترل مرزها داشته و هوشیاری لازم را در این خصوص داشته باشند. بدون شک تداوم بحران در سوریه در راستای تامین مصالح رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود.

فیصل داود بر ضرورت حفظ انسجام و یکپارچگی و وحدت ملی لبنان تاکید و آن را عامل موثری در جهت تقویت و انسجام جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی، ارزیابی کرد.

غضنفر رکن آبادی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان نیز در این ملاقات به تشریح آخرین تحولات منطقه پرداخت و با اشاره به تحولات سوریه، گفت: شرایط در آن کشور روبه بهبود بوده و اکنون راه حل سیاسی به عنوان تنها گزینه برای حل بحران سوریه، جایگاه خود را در میان بسیاری از بازیگران منطقه ای و جهانی پیدا کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار