در گفت و گو با پانا

شهردار گوگان: درآمد شهرداری گوگان ۱۴ برابر افزایش پیدا کرده است

تلاش برای حل مشکل تجهیزات ساختمان جدید شهرداری

تبریز (پانا) - شهردار گوگان گفت که نسبت به ماه های قبل درآمد شهرداری گوگان ۱۴ برابر افزایش پیدا کرده است.

کد مطلب: ۹۶۰۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
شهردار گوگان: درآمد شهرداری گوگان ۱۴ برابر افزایش پیدا کرده است

محمدحسین منافی در گفتگو با خبرنگار پانا بیان کرد: با توجه به وضعیتی که شهرداری ها در استان دارند وضعیت اقتصادی ما نیز مطلوب نیست، در آمد ها نیز تحت تاثیر این شرایط قرار گرفته اند و رونق مسکن از بین رفته است از طرفی پروانه ساخت مسکن که در آمد عمده شهرداری است بسیار کاهش یافته است.

وی ادامه داد: باید حدود ۱۵۰ نوع خدمات داشته باشیم که شهرداری می تواند درآمد آن را از منابع دیگر تامین کند که مشارکت مردمی بهترین منبع و مسیر است. یکی از اقدامات مهم ما این است که مردم را با شهرداری آشتی داده ایم و قرار بر این است که بدهی های خود را به هر شکلی که در توان دارند پرداخت کنند و از مردم در خواست کرده ایم که با پرداخت عوارض خود با ما همکاری نمایند.

شهردار گوگان افزود: در اوایل ورود من به شهرداری پس از حدود ۲۰ روز توانستیم رضایت مردم را جلب کنیم. از طرفی نسبت به ماه های قبل درآمد شهرداری گوگان ۱۴ برابر افزایش پیدا کرده است.کمک های دولت در این ماه بسیار کاهش یافت به صورتی که می توان گفت تقریبا به یک پنجم ماه های قبلی رسید.

منافی افزود: با این حال ما تلاش کرده ایم که پروژه های مسیرگشایی، ایجاد پارک در مقابل ساختمان شهرداری را داشته باشیم. ساختمان جدید شهرداری برخی نواقصات همانند تجهیزات گرمایشی و سرمایشی، نور، دوربین های مدار بسته دارد که در تلاش هستیم آن ها را برطرف کنیم.

وی گفت: چندین پیمانکار مورد اعتماد برای حل مشکلات مردمی جذب کرده ایم. یکی از پروژه های کارآمدی که داشته ایم لکه گیری آسفالت کوچه و محلات بوده است که باحدود ۵۰۰ تن آسفالت این پروژه را به اتمام رساندیم. در ادامه لکه گیری خیابان ها برای خیابان جانبازان، ۶۴۰ میلیون تومان اعتبار برای سال آتی در نظر گرفته شده است.

گوگان یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی است که در بخش گوگان شهرستان آذرشهر واقع شده‌است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار