در کارگروه دو روزه آسیب‌شناسی و بازمهندسی برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی

قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی: در بازنگری اهداف و ماموریت‌ها باید به اقتصاد پایدار برسیم

تهران (پانا) - قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی بر به‌‌روز کردن فعالیت‌های این سازمان تاکید کرد و گفت که در بازنگری اهداف و ماموریت‌ها، سازمان دانش‌آموزی باید به اقتصاد پایدار برسد.

کد مطلب: ۹۶۰۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی:  در بازنگری اهداف و ماموریت‌ها باید به اقتصاد پایدار برسیم

محمد روشنی در کارگروه دو روزه آسیب‌شناسی و بازمهندسی برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی که از صبح امروز در این سازمان در حال برگزاری است، گفت: «در دنیای معاصر تغییرات گسترده و عمیق است و تمام سازمان‌ها و ارگان‌ها باید ظرف مدت محدود با مباحث روز جامعه تطبیق داده شوند.»

او در ادامه گفت: «واجب است نهادی مانند آموزش و پرورش بیش از سایر نهادها خود را به‌روز کند و جوابگوی خیل گسترده‌ای از مردم باشد که به این مباحث نیاز دارند.»

قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی تاکید کرد این سازمان نیاز به تغییر دارد و باید این تغییر را به سازمان وارد کرد. او افزود: «سازمان دانش‌آموزی در مسیر ۲۰ ساله خود تغییری نکرده است. اگر امروز به این نتیجه برسیم که سازمان مورد قبول مسئولان و مدیران نیست به دلیل غفلت از به‌روز کردن برنامه‌ها و بازنگری آنان است.»

روشنی به لزوم ارتباط ستاد با صف، مدرسه و خانواده اشاره کرد و گفت: «بوفه مدارس ارتباط ما با دانش‌آموز، پوشاک ارتباط ما با مدیران، سرویس مدارس نیز در واقع ارتباط ما با خانواده با رویکرد فرهنگی و تربیتی است.‌»

او ایجاد درآمد پایدار برای سازمان دانش‌آموزی را از اهم واجبات این سازمان برشمرد و خطاب به مدیران سازمان دانش‌آموزی استان‌ها افزود: «شما در بازنگری اهداف و ماموریت‌های سازمان باید به اقتصاد پایدار برسید.»

روشنی بر بازنگری اساسی برای به‌روز کردن فعالیت‌های سازمان تاکید کرد و ادامه داد: «اعتلا و ارتقای مباحث علمی یکی از موضوعات اساسنامه سازمان است که باید برای آن برنامه‌ریزی داشته باشیم‌. به همین دلیل با قوت مجمع مربیان و مدرسان را در آبان برگزار می‌کنیم.»

قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی حلقه مفقوده مدیران سازمان در استان‌ها را نداشتن ارتباط با ۱۱۰ هزار مدرسه خواند و گفت: «لازم است شما مدیران، گردهمایی مدیران سازمان دانش‌آموزی را در استان‌ها برگزار کنید. ما با تمام تشکل‌های دانش‌آموزی ارتباط نزدیکی داریم تا هر یک در مسیری دانش‌آموزان را جذب کنیم.»

او تاکید کرد: «باید به جایی برسیم که ۷۶۰ اردو در ۷۶۰ منطقه برگزار کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار