شهردارمنطقه بیست: مدیریت و پذیرایی شایسته ازراهپیمایان و زائران حائز اهمیت است

شهرری (پانا) - شهردار منطقه بیست تهران گفت: برای هفتمین سال در روز اربعین میزبان خیل عظیمی از زائران هستیم که مسیر میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) را پیاده روی می کنند .

کد مطلب: ۹۶۰۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
شهردارمنطقه بیست: مدیریت و پذیرایی شایسته ازراهپیمایان و زائران حائز اهمیت است

فرهاد افشار شهردار منطقه بیست در این رابطه اظهار داشت: با توجه به اهمیت حرکت خودجوش اربعین حسینی، پذیرائی از زائران و راهپیمایان در موکب‌های مستقر در مسیر راهپیمایی حائز اهمیت است.

او در ادامه ضمن ناکید بر همکاری و تعامل موکب داران با شهرداری افزود: استقرار ایستگاه‌های صلواتی و خدمات رسانی به گونه ای انجام خواهد شد که تداخلی در مسیر راهپیمائی ایجاد نشود و به منظور تامین امنیت زائران در توزیع نذورات، نظارت کامل بر ایستگاه‌های صلواتی انجام خواهد شد.

شهردار منطقه بیست تهران گفت: با تشکیل شش کمیته خدمات شهری و ایمنی، تبلیغات فرهنگی و مشارکتهای مردمی، حمل و نقل و ترافیک، فناوریهای نوین، پشتیبانی و روابط عمومی و اطلاع رسانی هماهنگی‌های لازم برای ارائه خدمات بهینه به راهپیمایان و فراهم کردن ایمنی و امنیت مسیر و مدیریت بازگشت آنان از طریق حمل و نقل عمومی تدارک دیده شده است.

او به طراحی و راه اندازی اپلیکیشن ستاد اربعین شهرداری منطقه 20 اشاره کرد و بیان داشت: به منظور رفاه حال شهروندان و تسهیل دسترسی به اماکن و امکانات مورد نیاز زائران و راهپیمایان پیاده روی اربعین حسینی، اپلیکیشن ستاد اربعین شهرداری منطقه بیست مانند سال گذشته با امکان نصب بر روی سیستم عامل‌های اندروید در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

افشار تاکید کرد: حجم این اپلیکیشن دو مگابایت است و فایل دانلود این نرم‌افزار از طریق کافه بازار و همچنین بر روی سایت اینترنتی شهرداری منطقه بیست به نشانی http://region20.tehran.ir قرار گرفته و برای تمامی شهروندان قابل دسترس است.

حجت الاسلام شاهین معبودی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه بیست نیز با اشاره به ایستگاه‌های خدمات رسانی اذعان داشت: ایستگاه‌های صلواتی و فرهنگی و غرفه های متنوع از جمله آموزش شهروندی، خدمات درمانی، اطلاع رسانی، ویژه خبرنگاران، مشاوره، مادر و کودک، استراحت زائران و خدمات رفاهی برای خدمات رسانی به زائران و راهپیمایان در نظر گرفته شده است.

او به استفاده از پتانسیل هیئت‌های مذهبی شهرری اشاره کرد و افزود: موسسات، سازمانهای مردم نهاد و تشکلهای غیردولتی، ادارات شهرری، حوزه بسیج منطقه و پایگاه‌های بسیج نواحی و ادارات شهرداری منطقه بیست نیز با تشکیل غرفه‌های مجزا به زائران و راهپیمایان خدمات رسانی خواهند

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار