بین ادارات کل آموزش و پرورش و بهزیستی گلستان:

انعقاد تفاهم نامه برنامه آگاه سازی پیشگیری از معلولیت ها و غربالگری ژنتیک

گرگان(پانا) - تفاهم نامه برنامه آگاه سازی پیشگیری از معلولیت ها و غربالگری ژنتیک بین ادارات کل آموزش و پرورش و بهزیستی گلستان منعقد شد.

کد مطلب: ۹۶۰۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد تفاهم نامه برنامه آگاه سازی پیشگیری از معلولیت ها و غربالگری ژنتیک

تفاهم نامه همکاری ادارات کل آموزش و پرورش و بهزیستی استان گلستان در سال تحصیلی 99-1398 در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان منعقد گردید.

احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: هدف از انعقاد این تفاهم نامه همکاری و استفاده از ظرفیت های فی مابین این دو اداره کل جهت اجرای طرح آگاهسازی پیشگیری از معلولیت ها و غربالگری ژنتیک، ارتقای سلامت و پیشگیری از بروز معلولیت در دانش آموزان دوره دوم متوسطه و با اولویت مدارس روستایی، شبانه روزی و حاشیه شهر و مناطق محروم می باشد.

رضا طبرسا معاون تربیت بدنی و سلامت این اداره کل نیز در این جلسه اظهار داشت: طبق دستورالعمل اجرایی برنامه طرح آگاهسازی پیشگیری از معلولیت ها در دوره دوم متوسطه ویژه دانش آموزان دختر و پسر پایه دهم و یازدهم در کل استان با اولویت مدارس روستایی، شبانه روزی و حاشیه شهر و مناطق محروم و با رعایت کلیه ضوابط و مقررات قانونی مرتبط، این تفاهم نامه فی ما بین اداره کل بهزیستی استان گلستان و اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان به مدت یک سال منعقد گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار