جلسه ستاد بیست و دومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی استان برگزارشد

زنجان (پانا) - جلسه ستاد برگزاری بیست و دومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی با حضور جعفر گنج خانلو، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان و سایر اعضا در سالن تجلی اداره کل استان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۰۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ستاد بیست و دومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی استان برگزارشد

جعفر گنج خانلو معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل در این جلسه با اشاره به اهمیت برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات دوره‌ی بیست و دوم شورا‌های دانش‌آموزی، بر عملیاتی کردن انجمن‌های شوراهای دانش‌آموزی تاکید کرد.

گنج خانلو، شورا های دانش آموزی را برای آماده ساختن دانش آموزان در ورود به عرصه های مهم کشور دارای اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: «ادامه‌ی کار شورا‌های دانش‌آموزی با استفاده از ظرفیت انجمن‌های 18 گانه ی مربوطه حالت کارآمد تر و پویا تری خواهد گرفت.»

در ادامه ی جلسه، قاسمعلی قنبری رئیس اداره فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی، به ارائه ی گزارشی از عملکرد انتخابات شوراهای دانش آموزی در سال گذشته پرداخت و برنامه های ویژه ی انتخابات سال 98 را تشریح نمود.

وی از برگزاری اولین دوره ی انتخابات الکترونیکی شوراهای دانش آموزی خبر داد و گفت این طرح امسال در 50 درصد از مدارس نواحی یک و دو زنجان همزمان با سایر مراکز استان‌ها برگزار می گردد.

گفتنی است: «در این جلسه سایر اعضا نیز به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند و بیست و دومین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در تاریخ 8/1/ 98 در تمامی مدارس استان برگزار خواهد شد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار