دیدار مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات با امام جمعه شهر زاوین

کلات (پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات به همراه جمعی از مدیران مدارس و فرهنگیان بخش زاوین با امام جمعه شهر_زاوین دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۹۶۰۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
دیدار   مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات با امام جمعه شهر زاوین

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین توکلی امام جمعه شهر زاوین ضمن عرض خیر مقدم و خداقوت به فرهنگیان ،توجه به سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش را بسیار مهم و اساسی دانست و گفت: همه ما باید در کنار آموزش و پرورش بایستیم و از هرگونه کمکی در راه پیش برد اهداف نظام دریغ نکنیم زیرا رفع مشکلات و آسیب ها بر عهده ی این نهاد مقدس و معلمام جامعه می باشد.

وی در ادامه بیان کرد: این نظام با دادن خون جوانان زیادی به اینجا رسیده است و همه ما مدیون خون شهداییم .پس شما معلمان باید تمام تلاش خود کار بگیرید تا فرزندان این مرز و بوم به بهترین شکل تربیت شوند و در اجتماع قدم بگذارند.

در ادامه رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن تشکر و قدردانی از همه فرهنگیان عزیزی که در این دیدار حضور داشتند بیان کرد: همه ما در آموزش و پرورش ،مدیران مدارس و معلمان در جهت تقویت نهاد مقدس نماز جمعه آمادگی کامل را داریم و یکی از برنامه های مهم ما در دستگاه تعلیم و تربیت موضوع ترویج نماز،قران وعترت و در کنار آن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و عفاف و حجاب است.

پروانه در ادامه این دیدار اظهار کرد: امروزه نمی شود با نسخه های قدیمی دانش آموزان را به سوی جلو سوق داد ، باید برای پیش برد برنامه ها بخصوص در کلاس های درس با روش های نوین و بروز پیش رفت .

مدیر آموزش و پرورش کلات عدم آموزش و عدم وجود کار فرهنگی را باعث رخداد بسیاری از ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی دانست و افزود: همه ی کار ها در تمامی زمینه نیازمند کار و آموزش فرهنگیست ،موضوع گفتمان های دینی که متاسفانه در جامعه امروزی کم رنگ تر شده است ،زیان های را به دین وارد کرده است، پس تقویت مسائل دینی و مذهبی و اعتقادی یک ضرورت است و باعث جلوگیری از بسیاری از آسیب های جدی در اجتماع می شود.

وی اظهار کرد: اگر نمی توانیم بعضی از موضوعات و آسیب ها را از بین ببریم، می توانیم آن را کاهش دهیم ، اگر می خواهیم توسعه در همه زمینه ها رخ دهد باید به دنبال توسعه_فرهنگ باشیم و از این رو از شما می خواهیم در کنار آموزش و پرورش باشید تا در زمینه های مذهبی و معنوی به سوی جلو گام های مثبت و موثری را برداریم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار