به مناسبت هفته نیروی انتظامی انجام شد:

بازدید دانش آموزان دبستان علامه حلی 1 از مرکز فوریت های پلیس در بیرجند

بیرجند (پانا) ـ همزمان با هفته نیروی انتظامی ، دانش آموزان دبستان هیأت امنایی پسرانه علامه حلی 1 (دوره اول) از مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان بیرجند بازدید کردند .

کد مطلب: ۹۶۰۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید دانش آموزان دبستان علامه حلی 1 از مرکز فوریت های پلیس در بیرجند

علیرضا بنی اسدی، مدیر دبستان علامه حلی 1 (دوره اول) بیرجند گفت : تعداد 30 دانش آموز پایه سوم 301 این آموزشگاه با حضور در مرکز فوریت های پلیسی 110 بیرجند هفته نیروی انتظامی را به نیروهای پلیس و پرسنل این مجموعه تبریک گفتند .


بنی اسدی افزود : در این بازدید که معاون پرورشی و آموزگارپایه سوم آموزشگاه حضور داشتند دانش آموزان با فعالیت های پلیس و نیروی انتظامی آشنا شدند و اطلاعاتی در مورد مرکز فوریت های پلیسی 110 کسب کردند .


او ادامه داد : در بازدید از مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان بیرجند ، فرمانده این مرکز و سایر افسران پلیس در رابطه با عملیات های ویژه پلیس ، نحوه کار مرکز110 و مأموریت های عملیاتی پلیس ، اقدامات راهنمایی و رانندگی ، نحوه کنترل معابر سطح شهر با استفاده از دوربین های کنترل ترافیک ، وظایف کلانتری ها و حوزه استحفاظی آنها ، اطلاعاتی را به دانش آموزان ارائه دادند .


بنی اسدی خاطر نشان کرد : ایاب و ذهاب دانش آموزان از مدرسه به مرکز فوریت های پلیس بیرجند با استفاده از خودروهای نیروی انتظامی انجام شده که بابت این امر تقدیر و تشکر می نماییم .


گفتنی است در پایان بازدید به سوالات دانش آموزان پاسخ داده شد و از سوی مرکز فوریت های پلیس به دانش آموزان بسته فرهنگی اهدا شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار