انتخابی یورو 2020؛ روزهای خوب انگلیس به پایان رسید

تهران (پانا) –در شب دوم از هفته هفتم انتخابی یورو 2020، انگلیس در خانه جمهوری چک شکست خورد اما فرانسه و پرتغال با 3 امتیاز زمین را ترک کردند.

کد مطلب: ۹۶۰۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد
انتخابی یورو 2020؛ روزهای خوب انگلیس به پایان رسید

دومین شب از هفته هفتم انتخابی یورو 2020 با برگزاری 7 بازی پیگیری شد.

در گروه A و در مهم‌ترین بازی امشب، انگلیس که تمام بازی‌هایش در انتخابی را با برد تمام کرده بود راهی پراگ شد و در دیدار با جمهوری چک نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش در جدول در حالی که با گل زودهنگام هری کین در دقیقه 5 پیش افتاده بود در نهایت تن به شکست 2 بر یک داد تا برای اولین بار در تاریخ مقابل این تیم شکست بخورد.

جدال مرگ و زندگی این گروه بین مونته‌نگرو و بلغارستان هم با تساوی بدون گل تمام شد.

در گروه B، پرتغال برای ادامه روند بردهایش پس از 4 برد متوالی که داشت در لیسبون از لوگزامبورگ میزبانی کرد و با گل‌های برناردو سیلوا، رونالدو گودس به پیروزی 3 بر صفر رسید.

اوکراین صدرنشین مقتدر گروه در حضور تماشاگرانش به مصاف تیم ته جدولی و حذف شده لیتوانی رفت و با پیروزی 2 بر صفر حضورش در یورو 2020 را قطعی کرد.

در گروه H، ایسلند که 3 بازی آخر خانگی‌اش را برده بود برای ادامه این روند میزبان تیم ملی فوتبال فرانسه مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی بود اما تک گل دقیقه 66 جیرود برای پیروزی اقتصادی و یک بر صفر فرانسه کافی بود.

ترکیه هم پس از 5 برد متوالی خانگی به مصاف آلبانی رفت و به لطف برد یک بر صفر که با گل دقیقه 90 بدست آمد به صدرنشینی این گروه ادامه داد.

تیم حذف شده‌ی آندورا هم در حضور هوادارانش مقابل مولداوی ایستاد و به پیروزی یک بر صفر رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار