بازدید سرزده سرپرست فرمانداری تفت از مدیریت آموزش‌و پرورش

تفت (پانا) - سرپرست فرمانداری شهرستان تفت دربازدید از بخش‌های مختلف اداره آموزش و پرورش با کارکنان و ارباب رجوع گفتگو کرد و ازنزدیک مسائل و مشکلات مراجعه‌کنندگان و نحوه پاسخگویی مسئولان و کارکنان به مردم را نیز موردبررسی قرارداد.

کد مطلب: ۹۶۰۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
بازدید سرزده سرپرست فرمانداری تفت از مدیریت آموزش‌و پرورش

"علیرضا نوکار" سرپرست فرمانداری شهرستان تفت روزگذشته بدون هماهنگی قبلی و به‌صورت سرزده از مدیریت آموزش‌وپرورش این شهرستان بازدید کرد.

دراین بازدید مسائل و مشکلات آموزش‌وپرورش این شهرستان بررسی و تصمیمات لازم برای رفع برخی مسائل مطرح‌شده اتخاذ شد.

"علیرضا نوکار" در حاشیه این بازدید اظهار داشت: یکی از وظایف مهم فرمانداری، نظارت بر دستگاه‌های اجرایی است و سعی خواهد شد این نظارت با شیوه‌های گوناگون صورت گیرد تا مسائل و مشکلات موجود در مسیر پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات مردمی رفع گردد.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت خاطرنشان کرد: هدف از این بازدید‌های سرزده ارزیابی نقاط قوت و ضعف بخش‌های مختلف خدمت‌رسانی ادارات دولتی به مردم در شهرستان و آگاهی از مشکلات و دریافت پیشنهاد‌ها برای پیشرفت امور است.

نوکار در پایان تصریح کرد: در این بازدید با سرکشی به واحدها و قسمت‌های مختلف این مدیریت با تشکر از تلاش و زحمات مدیر ، معاونین و کارکنان اداری مجموعه آموزش و پرورش شهرستان تفت بر تکریم ارباب‌رجوع به‌ویژه حفظشان و احترام جامعه فرهنگی تأکید شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار