تاکید رئیس سازمان برنامه‌وبودجه بر اجرای کامل طرح ۱۰۰۳۱ دانشگاه فرهنگیان تا ۲ سال آینده

رئیس دانشگاه فرهنگیان: با اجرای این طرح، دانشگاه‌های جامع فرهنگیان کانون تربیت معلمان در ۲۰ رشته در هر استان با ظرفیت چند برابری فعلی خواهند بود

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه فرهنگیان و برخی از اعضای هیات رئیسه با محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه دیدار کردند.

کد مطلب: ۹۶۰۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد
تاکید رئیس سازمان برنامه‌وبودجه بر اجرای کامل طرح ۱۰۰۳۱ دانشگاه فرهنگیان تا ۲ سال آینده

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، در این دیدار صمیمی نوبخت پس از شنیدن پیشنهادات مسئولان دانشگاه فرهنگیان، با استقبال از طرح جامع ۱۰۰۳۱ (تاسیس ۳۱ دانشگاه جامع فرهنگیان در مراکز ۳۱ استان)، از جزئیات این طرح مطلع شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه بر تسریع در آغاز احداث ۳۱ دانشگاه جامع استانی در دو پردیس مجزا برای خواهران و برداران و بهره‌برداری آن‌ها در دو سال آینده تاکید و استقبال کرد.

حسین خنیفر، رئیس دانشگاه نیز گفت: «دانشگاه فرهنگیان انتظار مساعدت و تخصیص بودجه لازم و زمین مناسب در ۳۱ استان را دارد تا شاهد تحقق این پروژه آمایشی و ارزشمند در افق ۱۰۰ سال آینده باشیم. با اجرای این طرح، دانشگاه‌های جامع فرهنگیان کانون تربیت معلمان در ۲۰ رشته در هر استان با ظرفیت چند برابری فعلی خواهند بود. امیدوار به تحقق این حقیقت است و زمان اکنون بهترین زمان برای اجرای این طرح است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار