سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در جلسه ستاد شاهد :

لزوم ارتقاء شاخص های آموزشی در مدارس شاهد

اهواز(پانا) - سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در جلسه ستاد شاهد این ناحیه ، گفت : ستاد شاهد با برنامه ریزی مدون ؛ بستر خدمت رسانی گسترده تر به فرزندان شاهد و ایثارگران را فراهم خواهد آورد.

کد مطلب: ۹۶۰۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
لزوم ارتقاء شاخص های آموزشی در مدارس شاهد

صادق نیسی گمراوی گفت: باید در خصوص رشد معنوی و افزایش بصیرت دانش آموزان بویژه دانش آموزان شاهد و ایثارگر بیشتر از گذشته تلاش کنیم.

او افزود: اگر دانش آموزان در ابعاد معنوی و انجام تکالیف مذهبی رو به تعالی باشند قطعا از خطرات پرفراز و نشیب عرصه های فکری و مجازی مصون خواهند بود و در این راستا نقش آموزش خانواده و برگزاری جلسات توجیهی والدین برای همسویی با برنامه های تعلیم و تربیت مدارس ضروری است.

نیسی گمراوی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: خانواده های شاهد و ایثارگران حق بزرگی بر گردن نظام اسلامی دارند و لذا باید زمینه رشد و ارتقای تحصیلی و علمی فرزندان شاهد و ایثارگر فراهم شود.


سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به هم اندیشی ارزشمند در بین اعضای این ستاد ، عنوان کرد : نگاه ستاد شاهد به مسائل آموزشی و پرورشی می بایست درجهت رشد همه جانبه در پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار