معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرقدس: آموزش ابتدایی پایه و اساس همه آموزشها است

شهرقدس (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرقدس از آموزش و آماده سازی بیش از هفتاد نفر نیروی جدید الورود خبرداد.

کد مطلب: ۹۶۰۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرقدس: آموزش ابتدایی پایه و اساس همه آموزشها است

سروناز سروی معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرقدس در گفتگو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران،اظهار داشت:هفتاد و پنج نفر نیروی جدید الورود تحت آموزش کارگاه‌ها قرار گرفتند تا سال تحصیلی موفقی را پشت سر بگذارند.

او تصریح کرد: شخصی که در دانشگاه فرهنگیان تحصیل کرده، خیلی موثرتر توانایی ورود به فضای آموزش را دارد و میتواند ارتباط خوبی با دانش آموزان بگیرد .

سروی افزود: آموزش ابتدایی پایه و اساس تمام آموزشها میباشدو باتوجه به اهمیت این موضوع کارگاههای آموزشی جهت توانمند سازی برای نیروها برگزار شد.

او بیان داشت: این کارگاه‌های آموزشی از اوایل تابستان امسال بعدازتفکیک نیروهابصورت کلاسهای آموزشی ریاضی،علوم،قرآن و دیگر سرفصلهای کتب ابتدایی به ویژه ارزشیابی توصیفی و روش نوین تدریس برگزارشد، تا نیروهای جدید الورود از روشهای آموزشی جدید بروز و آگاه باشندودرحال حاضر نیز این کلاسهای آموزشی هفته ای یکبار برگزار میشود.

معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرقدس اظهار داشت: گروه دیگر تحت آموزش گروهی است که در ارتباط بامعلمان پیش دبستانی است ،که رشته‌های آنها اصولا باید با لیسانس و فوق لیسانس باشد اما تعدادی از کسانی که جذب شدند رشته غیر مرتبط داشتند.

سروی خاطرنشان کرد: برای این دسته از نیروهای جدید الورود دوره کارگاه‌های آموزشی روانشناسی کودک و روانشناسی رشد شناختی جهت آشنایی معلمان با آئین کلاسداری و نوع برخورد با کودکان شش ساله.

این مقام مسئول گفت: در کنار این برنامه ها و کارگاه‌ها در زمینه کتب پیش دبستانی که امسال با تغییراتی مواجه شده و جلسات آموزشی برگزار شده تا آمادگی بیشتری برای نیروهای جدید الورود شکل گیرد.

/خبرنگار: معراج محمودی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار