بدرقه زائرین اربعین حسینی در ورامین

ورامین (پانا) - دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین،پیشوا، برای بسترسازی حضورحداکثری جامعه دانشگاهی در میعادگاه عظیم عاشورائیان با برپایی ایستگاه صلواتی، زائران حسینی را بدرقه کرد.

کد مطلب: ۹۶۰۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد
بدرقه زائرین اربعین حسینی در ورامین

راهپیمایی بزرگ و حماسی اربعین با حضور جوانان مشتاق و حسینی، حرکتی زینب‌گونه میباشد که پیام قیام عاشورا را درپهنه تاریخ زنده نگاه داشته و نمادی از عزت و عظمت حسینی را به نمایش گذاشته است.

اربعین امسال که در آغاز ماه‌های دهه پنجم حیات پر برکت انقلاب اسلامی و در حال و هوای عصر نوین حیات انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب با محور و نقش‌آفرینی جوانان مؤمن و انقلابی برگزار می‌شود از اهمیت بسزایی برخوردار است.

در این میان حضور جوانان دانشگاهی، دانشجویان انقلابی و مجاهدان عرصه علم و پیشرفت در کاروان عاشقان اربعین حسینی(ع) برای برداشتن گام دوم انقلاب اسلامی به آنها عزم و اراده آهنین خواهد بخشید.

معاونت فرهنگی و بسیج کارکنان ودانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین،پیشوا و قرچک برای بسترسازی حضور حداکثری جامعه دانشگاهی در میعادگاه عظیم عاشورائیان با برپایی ایستگاه صلواتی، علاوه بر پذیرایی از عاشقان وجاماندگان این سفر نورانی، زائران حسینی را بدرقه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار