کارگاه آموزشی ، توجیهی مراقبین سلامت مدارس آموزش و پرورش ناحیه سه کرج برگزار شد

کرج (پانا) - اولین کارگاه آموزشی ، توجیهی مراقبین سلامت مدارس آموزش و پرورش ناحیه سه کرج با حضور رضا طارمی‌،رئیس اداره سلامت آموزش و پرورش البرز و هادی خان‌محمدی،سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش ناحیه سه کرج و با حضور همکاران مراقب سلامت مدارس این ناحیه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۰۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه آموزشی ، توجیهی مراقبین سلامت مدارس آموزش و پرورش ناحیه سه کرج برگزار شد

در این جلسه طارمی با اشاره به نیاز به نیروی متخصص مراقب سلامت در مدارس و کیفیت بخشی به برنامه ها، بر اجرای برنامه ها و بخشنامه های ارسالی در دو بخش الزامی و اقتضایی تأکید کرده و توجه به تمامی مسائل بهداشتی و نکات ایمنی را از مهمترین وظایف همکاران این حوزه دانستند.

او در ادامه با اشاره به اهمیت اجرای طرح ها و برنامه های مختلف از جمله:طرح دادرس، وارنیش فلوراید تراپی، توزیع قرص آهن و ویتامین د و... در سطح مدارس نکاتی را بیان کرد.


هادی‌خان‌محمدی،سرپرست معاونت پرورشی ناحیه سه کرج ضمن تشکر از زحمات تمامی همکاران این حوزه،اهدف اصلی در این بخش را ارتقای توانمندی های اطلاعاتی مورد نیاز گروه هدف در زمینه های مختلف سلامت برای اصلاح و بهبود شیوه زندگی،افزایش دسترسی گروه هدف به خدمات بهداشتی درمانی در کلیه ابعاد جسمی ، روانی، اجتماعی و معنوی،فراهم آوردن زمینه ایجاد محیط ایمن و بهداشتی برای گروه هدف عنوان کرد.


در پایان جلسه به بخشی از سئوالات و مشکلات همکاران پاسخ داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار