رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان:

سازمان دانش آموزی استان سمنان، همانند گذشته، پرشور در راهپیمایی شرکت داشته باشد

سمنان (پانا) - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد سازمان دانش آموزی استان سمنان، در راستای شرکت و همکاری پرشور در اجرای برنامه های ویژه ملی و میهنی استانی، خواستار شرکت پرشور پیشتازان استان همچون سال های گذشته در راهپیمایی 13 آبان سال جاری شد.

کد مطلب: ۹۵۹۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی استان سمنان، همانند گذشته، پرشور در راهپیمایی شرکت داشته باشد

حجت الاسلام غلامرضا قندهاری، در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی یوم الله 13 آبان ، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در جمع مسئولین کارگروه، با بیان اینکه 13 آبان امسال از اهمیت مضاعفی برخوردار است، اظهار کرد: با توجه به دشمنی های آمریکا و دنیای استکبار و از همه مهم تر بحث 40 سالگی انقلاب اسلامی، برپایی راهپیمایی امسال از اهمیت مضاعفی برخوردار است.

وی ضمن دعوت مردم استان به حضور در این راهپیمایی خاطرنشان کرد: مردم استان سمنان هرساله باشکوه تمام در این آیین حضور می یابند و امسال نیز مردم زمان شناس استان با حضور خود مشت محکمی بر دهان آمریکا خواهند زد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان سمنان از آمریکا به عنوان شیطان بزرگ نام برد و تصریح کرد: تحریم های ظالمانه آمریکا راه به جایی نخواهد برد و مردم مقاوم و انقلابی ایران با مقاومت خود، شکستی دیگر به آمریکای جهانخوار تحمیل خواهند کرد.

حجت الاسلام قندهاری، تبعیت از ولایت فقیه و همبستگی ملت را رمز پیروزی دانست و با اشاره به اهمیت 13 آبان ماه گفت: حضور حماسی مردم در این راهپیمایی، پاسخ کوبنده ای به آمریکایی ها و دشمنان منطقه ای ایران اسلامی است.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان نیز در این جلسه با اشاره به ظرفیت خبرگزاری پانا استان و تشکیلات پیشتازان استان گفت: 13 آبان امسال نیز همچون سال های گذشته از تمامی ظرفیت های موجود در سازمان دانش آموزی شهرستان ها و مناطق استان با تمام قوا استفاده کرده و پیشتازان سراسر استان ما، باشکوه هرچه تمام تر در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار