رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خوزستان اعلام کرد:

بیمه سلامت پیشگام سازمانهای بیمه گر در پرداخت منظم به مراکز درمانی

اهواز (پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خوزستان بیمه سلامت خوزستان را بعنوان الگوی عملکردی در سازمانهای بیمه گر عنوان کرد و افزود : با نظم بخشیدن به پرداختی ها توانست از بسته شدن درب بیمارستانها به روی بیماران جلوگیری کند.

کد مطلب: ۹۵۹۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
بیمه سلامت پیشگام سازمانهای بیمه گر در پرداخت منظم به مراکز درمانی

ایرج نظری در نشست مدیران اداره کل بیمه سلامت خوزستان، اظهار کرد: نیاز است سطح سواد سلامت و فرهنگ استفاده از خدمات سلامت شهروندان استان افزایش یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به عملکرد بیمه سلامت خوزستان گفت :در سال گذشته مشکلات بسیار زیادی نسبت به امسال، در ارتباط با سازمان های بیمه گر داشتیم، بیمه سلامت در یک سال اخیر با انجام تغییرات درنظام پرداخت خود، نظم قابل توجهی در پرداخت بیمه ای به مراکز خدمات بهداشتی و درمانی ایجاد کرد و توانست روح تازه ای در کالبد بی جان بیمارستانهای دانشگاهی بدمد و از بسته شدن درب بیمارستان به روی بیماران جلوگیری کند..

ایرج نظری رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در تکمیل مطلب خود ، با بیان اینکه نظم بوجود آمده باعث شد تا مراکز بهداشتی و درمانی بر اساس همان نظم، فعالیت خود را انجام داده و خدمات ارائه دهند، افزود: در صورتی که بیمه به صورت منظم پرداختی ها را به مراکز انجام دهد، به طبع آن خدمات دهی نیز منظم و مستمر خواهد بود.

نظری با اظهار اینکه تفاوت پرداختی بیمه سلامت به مراکز درمانی افزایش یافته است بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی از سیستم نظام بیمه ای جدا نیست و خوشبختانه در سطح استان هماهنگی و همکاری بسیار خوبی بین دانشگاه و سازمان های بیمه وجود دارد.

او با اشاره به جمعیت ۲ میلیون و ۱۸۳ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت خوزستان ادامه داد : تعداد یک میلیون و ۳۲۰ هزار نفر روستایی تحت پوشش بیمه سلامت خوزستان بوده که از خدمات بیمه کاملا رایگان استفاده می کنند و مابقی در شهرها هستند و سازمانهای بیمه گر واسط بین مردم و مرکز خدمات ارائه دهنده بیمه گذارهستند ،
سازمان بیمه گر نسبت به افرادی که بیمه کرده متعهداست و باید برای آنها خدمات درمانی بخرد وبه بیمه شدگان خدمات ارائه دهد، اگر سازمان بیمه گر نتواند این مسئله را حل کند قطعا بیمه شده ضرر خواهد کردو آسیب میبیند و یکی از راه حل های این معظلل کنترل نظام ارجاع الکترونیک است و از درخواست های اضافی و هزینه ها جلوگیری خواهد کرد .

ما نمیتوانم بدون در نظرگرفتن منابع مالی سازمان های بیمه گر کارمان را گسترش بدهیم زیرا دچار مشکل خواهیم شد توسعه یک بخش نیازمند ارزیابی همه جانبه یک بخش است که همه جانبه فکر بشود و تمام جوانب سنجیده شود تا برای یکدیگر مشکل ساز نشویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار