اولین نمایشگاه تجهیزات آموزشی و آزمایشگاهی تهران به میزبانی منطقه۱۸

تهران (پانا) - اولین نمایشگاه تجهیزات آموزشی و آزمایشگاهی در شهر تهران به میزبانی پژوهش سرای رشد دانش آموزی آموزش و پرورش منطقه۱۸ با حضور لیثی، مدیرپژوهش سراهای شهر تهران، عطااله فروتن، مدیر آموزش و پرورش منطقه۱۸و مدیران پژوهش سراهای مناطق مختلف شهر تهران برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۵۹۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
اولین نمایشگاه تجهیزات آموزشی و آزمایشگاهی تهران به میزبانی  منطقه۱۸

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۱۸، پژوهش سرای رشد دانش آموزی آموزش و پرورش منطقه با مشارکت بخش خصوصی، در راستای تسهیل و تثبیت در فرایند یاددهی- یادگیری و افزایش میزان ماندگاری آموخته‌ها همچنین تجهیز کردن مدارس با استفاده از ابزارهای جدید اقدام به برگزاری اولین نمایشگاه تجهیزات آموزشی و آزمایشگاهی در شهر تهران نموده است.
عطااله فروتن، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸در خصوص اهمیت شناسایی و پرورش استعداد های دانش آموزان گفت: شناسایی و شکوفایی استعدادها و ارتقای شایستگی های دانش آموزان و ایجاد شرایط و امکاناتی که رشد و پرورش خلاقیت ها و ارتقای دانایی و توانایی دانش آموزان را به تناسب استعدادها و علایق آنان فراهم نماید، از اهم فعالیت های آموزش و پرورش است.
وی افزود: تجهیزات آموزشی و آزمایشگاهی به عنوان ابزاری برای ایجاد تسهیل در امر تدریس و تثبیت یادگیری در نظامهای آموزشی به کار می روند و اهمیت این وسایل بدان جهت می باشد که تئوری و عمل را با هم ترکیب کرده و باعث ماندگاری یادگیری و تنوع بخشی در کلاس درس شوند.
این نمایشگاه از تاریخ 13 / 07/ 98 الی 17 /07 / 98 از ساعت 8 الی 15 در پژوهش سرای رشدواقع در میدان معلم، بلوار مدائن، جنب دبیرستان اسدی لاری برگزار می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار