اعزام نخستین کاروان اتوبوس‌های تهران به مرز مهران و خسروی

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از اعزام نخستین کاروان اتوبوسرانی برای جابجایی زائران به مرز مهران و خسروی خبرداد.

کد مطلب: ۹۵۹۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
اعزام نخستین کاروان اتوبوس‌های تهران به مرز مهران و خسروی

بنا براعلام روابط عمومی شرکت واحد، پیمان سنندجی با اعلام اعزام نخستین کاروان اتوبوسرانی برای جابجایی زائران به مرز مهران و خسروی گفت: امروز نخستین کاروان اتوبوسرانی برای ارائه سرویس حمل ونقلی به زوار اعزام شد.

وی ادامه داد: اولین اعزام کاروان اتوبوسرانی تهران ۱۰۰ دستگاه اتوبوس است و بقیه نیز از صبح روز آینده به مرزها منتقل می‌شوند و این اتوبوسها ابتدا در مرز مهران و سپس در مرز خسروی جابجایی زوار را انجام می دهند.

وی افزود: سال گذشته اتوبوسرانی ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران حسینی در نظر گرفت و بیش از ۷۰۰ هزار زائر از این طریق جابجا شدند و امسال علاوه بر شهرداری تهران، شهرداری مشهد، کرج و شرکت آزادگان نیز حضور دارند و پیش بینی می کنیم تعداد جابجایی مسافران به بیش از یک میلیون نفر برسد که این رقم با افزایش ۱۰۰ دستگاه اتوبوس شرکت واحد تهران محقق خواهد شد.

سنندجی افزود: اتوبوسهای اعزامی مربوط به واحدهای دربستی و پشتیبانی بوده و از اتوبوسهای خطوط نیست بنابراین در زمان نبود آنها هیچ اختلالی در نقل و انتقال شهروندان پایتخت نخواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار