جلسه معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش ناحیه یک ری با مدیران جدیدالانتصاب

شهرری(پانا) - به منظورآشنایی و توجیه مدیران جدیدالانتصاب مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری معاون پژوهش و برنامه‌ریزی نیروی انسانی منطقه با این همکاران دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۹۵۹۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه  معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش ناحیه یک ری با مدیران جدیدالانتصاب

مراد شجاعی در این جلسه ضمن تبریک به مدیران جدید گفت: برای اداره ی مطلوب مدارس و رفع مشکلات اداره ی مدرسه، مدیران باید با اصول و فنون مدیریت آموزشی و علوم روانشناسی و جامعه شناسی آشنا باشند و از تجربیات مدیران باسابقه استفاده کنند و در مدارس خود از تکنولوژی آموزشی بهره مند شوند و با مدیران سـایر مدارس جلسه و نشست داشته باشند.

معاون پژوهش آموزش و پرورش ناحیه یک ری در ادامه با اشاره به رشد و توسعه نظامهای آموزشی تاکید کرد: آموزش و پرورش با انسان سر و کار دارد و چون انسان موجودی پیچیده است از این رو، نظام آموزشی به ایفای دشوارترین و پرمسئولیت ترین وظایف اجتماعی اشتغال دارد.

شجاعی به اهداف اساسی و کلی مدیریت آموزشی در یک سازمان آموزشی مثل مدرسه اشاره کرد و گفت: کمک کردن در رسیدن به اهداف آموزش و پرورش و ایجاد هماهنگی بین همه ی منابع و فعالیتهای سازمان آموزشی، همچنین بهبود و اصلاح جریان تعلیم و تربیتیاری و مساعدت به اعضای سازمان آموزشی برای تشخیص و درک بهتر هدف ها از نکاتی است که باید مورد توجه مدیران قرار گیرد.

این مقام مسئول با آرزوی موفقیت در سال جدید تحصیلی، فراهم کردن زمیـــنه های شور، تبادل نظر و بوجـــود آوردن احســـاس مسئولیت مشـــترک در سازمان آموزشی و ایجاد روابط انسانی مطلوب و احترام متقابل بین مدیر و کادر اداری و آموزشی مدرسه را از اهم موضوعات مدرسه دانست.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار