فرماندار اسلامشهر:روستا به معنای واقعی مظهرفرآیند زیبای تولیددر جامعه است

اسلامشهر(پانا) - مراسم روز ملی روستا و عشایربا حضور فرماندار ،معاونین، بخشداران،کارآفرینان و مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان اسلامشهر درسالن همایشهای فرمانداری اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۹۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر:روستا به معنای واقعی مظهرفرآیند زیبای تولیددر جامعه است

در این جلسه مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر درسخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و اشاره به بیان شیوای ایشان که مستضعفان را ولی نعمت میدانستند و نکوداشت پانزدهم مهر روز ملی روستا و عشایراظهار داشت:روستا درمعنای واقعی خود مظهر تولید میباشد و درمحاسبه نمودن زندگی و خوراک ما روستاها تولید و توزیع اقلام مهم جامعه را به عهده دارند.

او درادامه افزود: در سند توسعه کشور و اسناد بالا دستی هرجا موضوع استراتژیک آبادانی و رشد کشور مطح باشد،مترادف آن روستا محسوب خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر روستاها را مظهر کار واقعی،ارزش افزوده معنوی،رفاقت و صمیمیت برشمردو نود درصد به بالای مدیران شهرستان اسلامشهر رابرخواسته از روستا دانست.

مرسلپور بیان داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی،قوانین مجلس و سیاستهای دولت تدبیر و امید در راستای توجه خاص به روستاها میباشدو همین برنامه ها از مهاجرت‌های روستاییان کاسته و ماندگاری مردم در روستا نیزاز درصد بسیار عالی برخوردار شده است.

فرماندار اسلامشهر در بخش دیگری از سخنان خوداقدامات اجرایی در دوسال گذشته در روستاهای شهرستان اسلامشهر را شامل موارد:اجرای کارهای زیربنایی چند منظوره از جمله سالنهای ورزشی وپارک ،گسترش آموزش تولید و درآمدزایی،توجه به کشاورزی مکانیزه و سالم،تشکیل کارگروههای محله محور بانوان و گسترش خطوط مخابراتی و اینترنتی برشمرد.

در این مراسم کارآفرینان اسلامشهر مشکلات خود را مطرح و از کارآفرینان نمونه تجلیل بعمل آمد و همچنین از اتوبوس سیار مشاغل روستایی و عشایر شهرستان رونمایی شد .

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار