یکهزار و ۷۰۰ زائر اربعین حسینی تحت حمایت کمیته امداد لرستان

خرم‎‌آباد-پانا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: به یک هزار و ۷۰۰ زائر اربعین حسینی تحت حمایت کمیته امداد لرستان، کمک هزینه ۷۰۰ هزار تومانی پرداخت می شود.

کد مطلب: ۹۵۹۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، جاسم محمدی فارسانی روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: کمیته امداد برنامه ای برای اعزام زائران بصورت کاروان ندارد و مددجویان تحت حمایت به‌صورت خانوادگی و یا انفرادی با دریافت گذرنامه و ثبت‌نام در سامانه سماح مشمول دریافت کمک‌هزینه زیارتی می‌شوند.

وی به نحوه دریافت کمک‌هزینه اربعین اشاره کرد و افزود: متقاضیان می توانند پس از تشرف به اماکن زیارتی و درج مهر خروج و ورود به کشور با مراجعه به ادارات کمیته امداد محل سکونت، مدارک را تحویل نمایند و مبلغ تعیین شده را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه اعزام مددجویان به زیارت اماکن مقدس برای اولین بار با اهداف تربیتی و زیارتی انجام می‌شود، افزود: بخشی از هزینه‌های اعزام زائران توسط نیکوکاران تامین می‌شود و خیران در صورت تمایل می‌توانند از طریق شماره‌گیری #۰۶۶*۸۸۷۷* در این کار خداپسندانه به میزان دلخواه مشارکت نمایند.

از ابتدای سال جاری تا پایان ۶ماه نخست، هفت هزار وام قرض‌الحسنه به مبلغ ۳۷ میلیارد تومان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد لرستان و سایر نیازمندان پرداخت شد.

۷۲۷۴/۶۰۵۷

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار